Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Véglegesítették a melbourne-i előzési zónát | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Véglegesítették a melbourne-i előzési zónát

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.24. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,086
A rajt előtti pillanatok (Ausztrál Nagydíj, 2010.03.28)

A menetközben állítható hátsó szárnyak használatának módját is kontrollálja az FIA. Csakis az előzetesen megadott pályaszakaszon lehet használni az új rendszert. © Red Bull Racing

A 2011-es szezonra bevezetett, a pilóta által menetközben állítható hátsó légterelő szárny használatával kapcsolatban az FIA előzetesen 600m-es előzési zónát határozott meg. A Nemzetközi Automobil Szövetséghez eddig befutott versenyzői reklamációkra reagálva a testület már korábban kijelentette, hogy az új rendszer használatának megkezdését követő tapasztalatok ismeretében hajlandóak akár változtatni az eddigi előírásokon.

Az FIA szándékát igazolja a mai napon kiadott közlemény is, miszerint még az Ausztrál Nagydíj hétvégéjén egyetlen egy autó sem lépett pályára, de a testület máris 867m hosszúságúra emelte az állítható hátsó szárnyak használatára kijelölt előzési zónát.

Az újonnan kijelölt szakasz magában foglalja a melbourne-i pálya célegyenesét, és az utolsó kanyar előtt veszi kezdetét, melyet az aszfaltra felfestett dupla fehér csík fog jelölni. A pilóták abban az esetben aktiválhatják majd a rendszert, vagyis kizárólagosan akkor állíthatják majd a fékszárny dőlésszögét, ha az üldözött vetélytársukhoz képest kevesebb, mint 1 másodperc a lemaradásuk. Az időmérésre pedig a 14-es számú kanyar előtt fog sor kerülni.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Mark Webber (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Webber tiltólistára tenné az állítható hátsó szárnyat

Az izgalmas és látványos előzések elősegítésének reményében bevezetett technikai szabálymódosítások – mint például a KERS visszatérése, vagy a pilóta által...

Martin Whitmarsh (McLaren Mercedes, Koreai Nagydíj, 2010.10.22)
A McLarennél ellenzik a mozgatható hátsó szárnyat

A 2011-ben bevezetésre kerülő technikai szabálymódosítások igencsak megoszló véleményeket vált ki a csapatok körében. Ilyen például a pilóta által menet...

Technikai szabályváltozások 2011
Technikai szabályváltozások 2011-ben

A Formula-1-es világbajnoki sorozat 2011-es szezonja jó néhány technikai szabályváltozást hoz a sport számára. A csapatok közül már mindenki bemutatta...

Close