Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ultrakönnyű KERS-t használ a Red Bull Racing? | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ultrakönnyű KERS-t használ a Red Bull Racing?

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.03.26. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,056
Sebastian Vettel (Red Bull Racing , Ausztrál Nagydíj, időmérő, 2011.03.26)

Sebastian Vettel az első rajtkockából indulhat a melbourne-i futamon úgy, hogy a kvalifikáción nem használta a KERS-t. © Red Bull Racing

Az Ausztrál Nagydíj szombati időmérőjét követően a pole pozíciót megszerző Sebastian Vettelnek feltett kérdésre a német pilóta elmondta, hogy sem ő, sem pedig csapattársa, Mark Webber sem használta a KERS-t.

Mint ismeretes, a 2011-es évben életbe lépett technikai szabályváltozásoknak köszönhetően a csapatok újra használhatják a fékezések során eltárolt energiát az adott pillanatban extra lóerővé átalakító Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszert, de ez a szabálymódosítás mindössze egy lehetőség, és nem pedig kötelező érvényű módosítást jelent a csapatok számára.

Valóban nem használtuk a KERS-t.” – hangzott el Sebastian Vettel időmérőt követően adott interjújában. Arra vonatkozóan, hogy miért választották ezt a taktikát, válaszul a német versenyző csak annyit mondott, hogy nem volt teljes mértékben feltöltve.

Vettel interjúját követően természetesen megindultak a találgatások. Egyes hírforrások szerint a Red Bull Racing egy teljesen egyedi kivitelű hibrid technológiát használ, amit kizárólagosan a rajt során fognak majd alkalmazni. Egyes találgatások szerint az RB7-es konstrukciókban lévő KERS feltöltése nem az autó fékezése során megy végbe, hanem azt még a csapat garázsában megteszik.

Ha a találgatások esetlegesen igaznak bizonyulnak, akkor a Red Bull pilótái az átlagos méretű KERS-hez képest egy jóval kisebb súlyt képviselő rendszerrel fognak majd körözni az Albert Parkban megrendezett futamon, ami pozitív hatással lehet az autó egyensúlyára is.

A csapatvezető, Christian Horner sem fedte fel ütőkártyáit, és mindössze csak annyit árult el, hogy taktikai megfontolásból mellőzték a rendszer használatát. Horner továbbá hozzátette, hogy Webber első sorból való lemaradása minden bizonnyal összefügg ezzel, de rögtön kijelentette, hogy minden az előzetes terveik szerint zajlik.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Jenson Button (McLaren Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 1. szabadedzés, 2011.03.25)
Formula1Tech Blog: Az Ausztrál Nagydíj pénteki eseményei

A mai nappal végre elindult Formula-1-es világbajnoki sorozat sokak által várt 2011-es szezonja. Azt hiszem a technikai szabályzatban eszközölt módosítások...

Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)
Tilos esőben használni a mozgatható hátsó szárnyat

Az FIA által a 2011-es évre bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárnyak jó néhány vitás kérdést vetett fel a csapatok...

Technikai követelmények (Ausztrál Nagydíj, 2011)
Technikai követelmények: Ausztrál Nagydíj (2011)

A 2011-es Formula-1-es világbajnokság nyitófutamát eredetileg Bahreinben rendezték volna meg, de az elmúlt időszakban a térségben eluralkodott belviszályok miatt úgy...

Close