Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Újra egy előzési zóna lesz a Kínai Nagydíjon | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Újra egy előzési zóna lesz a Kínai Nagydíjon

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.04.12. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,442
Előzési zóna (Kínai Nagydíj, 2012)

A 2012-es futamon sem a sanghaji célegyenesben lesz majd használható az előzést segítő rendszer. © FIA

A 2011-es évben bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárnyak használatával kapcsolatban a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy határozott, hogy a tavalyi futamhoz hasonlóan a 2012-es Kínai Nagydíjon is a pálya hosszú egyenes szakaszán lesz majd használható az előzést elősegítő rendszer.

A világbajnoki sorozat soron következő, harmadik állomásával kapcsolatban az FIA ismét úgy döntött, hogy a sanghaji versenypályának nem a célegyenesében, hanem az előzetes várakozásoknak megfelelően az annál hosszabb, 1.3km-es hátsó egyenesében lesz majd aktiválható a Légellenállást Csökkentő Rendszer. A sebesség-, illetve a távolságmérési pontot, ahol az előzésre készülő pilótának 1 másodpercen belül kell lennie az előtte haladó riválisához képest, a 12-es és a 13-as számú kanyarok között helyezik el, és a hátsó légterelő szárny mozgatására szolgáló DRS mechanizmust majd az egyenesbe történő behajtást követően a 13…14-es kanyarok alkotta egyenes pályaszakaszon, egészen pontosan a 14-es számú pályaívet megelőző 752m-nél lehet csak működtetni. A DRS minden bizonnyal hatékony lesz a kínai pálya ezen szakaszában, hiszen az érintett egyenes végén megközelítőleg 326km/h körüli tempót érnek el az autók, mielőtt elkezdik a soron következő kanyar teljesítéséhez szükséges fékezést.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Újra egy előzési zóna lesz a Kínai Nagydíjon, 5.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Tokunaga és Petrov (Lotus F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2012)
Technikai szakembert veszített a Lotus F1 Team

A Lotus F1 Team hivatalos közleménye szerint a csapat technikai igazgató helyettese, Naoki Tokunaga elhagyja pozícióját, így ez a poszt...

Narain Karthikeyan (HRT, Ausztrál Nagydíj, 2012)
A HRT mellőzni fogja a KERS használatát

A Formula-1 2012-es mezőnyének kis spanyol csapata, a Hispania Racing Team az idei évben sem számíthat jelentősebb teljesítménybeli fejlődésre, miután...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
A monacói futamig ismertek a választott gumitípusok

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítójaként jelenlévő Pirelli hivatalosan is bejelentette azon keverékeit, amelyeket a kínai futamhétvégét követő három versenyen a csapatok...

Close