Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Újra a célegyenesben lesz az előzési zóna Barcelonában | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Újra a célegyenesben lesz az előzési zóna Barcelonában

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.05.10. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,530
Előzési zóna (Spanyol Nagydíj, 2012)

Ismét a barcelonai pálya célegyenesében lehet majd használni az előzést segítő DRS-t. © FIA

A tavalyi évben megrendezett Spanyol Nagydíjhoz hasonlóan a 2012-es szezon barcelonai futamának otthont adó Circuit de Catalunya versenypálya célegyenesében lesz ismét használható a Légelállást Csökkentő Rendszernek nevezett DRS.

A Nemzetközi Automobil Szövetség a pálya utolsó kanyaríve előtt, a 15-ös és a 16-os számmal jelölt kanyarok közötti szakaszon jelölte ki azt a mérőpontot, ahol az előzni kívánó- és az üldözött versenyző között legfeljebb 1 másodperc lehet a távolság ahhoz, hogy a célegyenesbe történő behajtást követően a kijelölt aktiválási ponton, 750m-rel az első kanyart megelőzően aktiválni lehessen a DRS-t működtető rendszert.

A Spanyol Nagydíjnak otthont adó versenypálya vonalvezetése köztudottan nem könnyíti meg az előzéseket, de a barcelonai ring célegyenesében kijelölt DRS-zóna kedvező lehetőséget teremt a pozícióharcok során arra, hogy az adott pilóta előrébb tudjon kerülni a mezőnyben, amely önmagában véve nem lenne túlságosan egyszerű ezen a helyszínen.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A Hungaroring célegyenese (Magyar Nagydíj, 2011)
Felújításokat végeztek a Hungaroringen

A Formula-1-es Magyar Nagydíj helyszínéül szolgáló Hungaroring jó néhány ponton kisebb-nagyobb mértékű átalakításon ment keresztül a versenyzés biztonságának növelése céljából....

Első légterelő szárny (Red Bull Racing, Maláj Nagydíj, 2012)
Az első szárny gyors és precíz beállítása

A Formula-1-es versenyautó első légterelő szárnya rendkívül fontos szerepet játszik, amelynek megfelelő konfigurációja, és nem utolsó sorban annak megfelelő beállítása...

A DP 4000 TS kerékkulcs használat közben
A biztonságosabb és gyorsabb kerékcserék eszköze

A Formula-1 szabályrendszerében a 2010-es évben bevezetett változtatásnak köszönhetően, miután betiltásra került a versenyautók futam közbeni üzemanyag-feltöltése, a korábbi évekhez...

Close