Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Újabb gumikeveréket tesztelhet Isztambulban a Pirelli | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Újabb gumikeveréket tesztelhet Isztambulban a Pirelli

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.05. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 951
Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)

Új szuperkemény gumiabroncsokat tesztelhetnek a csapatok a Török Nagydíj pénteki napján. © Pirelli

Az idei évben a Formula-1 hivatalos gumibeszállítójává avanzsált Pirelli hivatalosan is bejelentette, hogy az előzetes tervekkel ellentétben nem fogják bevetni a hétvégén megrendezésre kerülő Török Nagydíjon az új kemény keverékű gumiabroncsukat, amelyet kifejezetten az isztambuli pálya híres 8-as számú kanyarja által nyújtott speciális igénybevételekre terveztek.

Az FIA által adott jóváhagyás értelmében a csapatok a nagydíjak pénteki szabadedzésein tesztelhetik az olasz gyártó kísérleti gumijait, amelyre többek között a malajziai versenyhétvégén is sor került. Miután azonban a sepangi teszten a törökországi futamra szánt abroncsok nem igazán bizonyították megfelelősségüket, a Pirelli mellőzni kényszerül azok versenykörülmények között történő alkalmazását.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a Pirelli kísérleti programja nem fog tovább folytatódni, hiszen az isztambuli pályán lebonyolításra kerülő pénteki szabadedzéseken egy új szuperkemény gumiabroncsot tehetnek majd próbára a pilóták. A gyártó motorsport igazgatja, Paul Hembery elmondta, amennyiben ezen gumik megfelelő módon fognak teljesíteni, illetve a begyűjtött adatok is kedvező eredményeket mutatnak majd, a szuperkemény keverékeket a törökországi megmérettetést követő Spanyol Nagydíjon már a versenyen is használhatják a csapatok.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A hátsó felfüggesztés és a KERS akkumulátora (Red Bull Racing, Maláj Nagydíj, 2011.04.10)
Vajon megoldotta-e a KERS problémáját a Red Bull?

A Formula-1-es mezőny számára a Kínai Nagydíjat követően háromhetes szünet állt a rendelkezésére. Ezen időszak alatt a csapatok visszatértek a...

Technikai követelmények (Török Nagydíj, 2011)
Technikai követelmények: Török Nagydíj (2011)

A 2011-es Formula-1-es világbajnokság negyedik állomásaként a Török Nagydíj kerül megrendezésre. Mindamellett, hogy az 5.338km-es Istanbul Park Circuit versenypályát is...

Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)
Több fejlesztéssel készül a Williams a Török Nagydíjra

A Kínai Nagydíjat követő háromhetes szünetben a csapatok minden bizonnyal jó néhány fejlesztésen dolgoztak a teljesítményük javítása érdekében. A tegnapi...

Close