Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Újabb fejlesztésekkel próbál erősíteni a Renault | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Újabb fejlesztésekkel próbál erősíteni a Renault

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.08.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,157
Bruno Senna (Lotus Renault GP, Duxford teszt, 2011.07.01)

A világbajnokság végének közeledtével a Renault-hoz hasonlóan egyre kevesebb fejlesztést végeznek majd a csapatok az idei autókon. © Lotus Renault GP

Mindamellett, hogy a 26-dik Magyar Nagydíj és a soron következő spa-francorchampsi futam közötti négyhetes szünet egy részét a csapatok a jól megérdemelt pihenésre is kihasználták, minden bizonnyal az utóbbi egy, illetve másfél hétben a mérnökök már újra visszatértek a tervezőasztalok mellé.

A Belga Nagydíj előtt a Renault részéről kiadott nyilatkozatok szerint az enstone-i gárda jelentősebb fejlesztésekkel készül előrukkolni a világbajnokság soron következő megmérettetésén. Az alakulat technikai igazgatója elmondta, hogy az R32-es konstrukciók az átalakításon áteső kipufogórendszerhez igazodva egy új fejlesztésű padlólemezt is kapnak majd.

A mezőny résztvevőinek többsége – csakúgy, mint azt a Renault is fogja tenni – hamarosan le fog állni az idei konstrukció jelentősebb fejlesztéseivel, és a szakemberek a 2012-es évre szánt versenyautó fejlesztésére fókuszáénak majd. Természetesen a jövő évi autóba szánt megoldások egy részét próbára fogják majd tenni a hátralévő nagydíjak szabadedzésein, sőt az sem elképzelhetetlen, hogy ezek között lesznek olyanok is, amelyeket versenykörülmények között is pályára visznek majd.

Visszatérve azonban a Renault alakulatra, az előzőleg említett kipufogó-padlólemez párosítást érintő változtatás mellett az autó további területein elvégzett fejlesztésekkel is igyekeznek majd javítani eddigi teljesítményükön. Mindamellett, hogy a karosszéria tartalmaz majd néhány kisebb-nagyobb változtatást, Allison nyilatkozata szerint a Renault R32-es hátsó kerékfelfüggesztése is más kialakítást kap majd.

A Belga Nagydíjra előirányzott fejlesztések külön-külön talán nem jelentenek nagy előrelépést a csapat számára, de mint az a Formula-1-es autók esetében lenni szokott, a konstrukciók több pontján elvégzett változtatások együttes hatása hozhatja meg a várva várt sikert.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Mark Webber (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Vajon mikor lesz újra szezon közbeni tesztelés?

Az elmúlt hetekben, hónapokban egyre többet lehetett hallani arról, hogy a csapatok szeretnék újra visszahozni a Formula-1-be a szezon közbeni...

Jenson Button (McLaren Mercedes, Magyar Nagydij, 2011)
Tökéletes viselet

A Formula-1-ben a balesetek során az egyik legnagyobb veszélyt a keletkezett tűzesetek jelentik. Annak érdekében, hogy az ilyen esetekből eredő...

Hátsó fékhűtés (McLaren Mercedes, Magyar Nagydíj, 2011)
McLaren Mercedes MP4-26: Módosított hátsó fékhűtés

A július utolsó hétvégéjén megrendezett 26-dik Magyar Nagydíjra a McLaren alakulat több kisebb-nagyobb módosítást végzett el az MP4-26-os konstrukcióval kapcsolatban....

Close