Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új technikai vezetőt kapott a HRT | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új technikai vezetőt kapott a HRT

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.04.03. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,245
Pedro de la Rosa (Hispania Racing Team, Jerez teszt, 2012.02.08)

Geoff Willis tavalyi évben bekövetkezett távozása óta nem volt technikai igazgató a HRT csapatnál. © Hispania Racing Team

A Formula-1 2012-es mezőnyének kis csapata, a Hispania Racing Team változást jelentett be a szervezeti felépítésüket illetően. Miután a spanyol alakulattól a tavalyi év szeptemberében leköszönt Geoff Willis, nem volt olyan kinevezett technikai igazgató, aki összefogta volna az F112-es konstrukcióval kapcsolatos fejlesztési folyamatokat. Az új tervezésű versenyautó idei debütálása körüli nehézségeket követően azonban úgy tűnik sikerült betölteni a Willis távozásával kapcsolatban keletkezett űrt, miután Antonio Cuquerellára esett a HRT vezetőségének a választása.

Az egykori Super Aguri és BMW-Sauber alakulatoknál is dolgozott spanyol szakembernek az új munkaköréből adódóan tehát az elkövetkező futamokra szükséges fejlesztéseken kell majd leginkább dolgoznia, amelyben minden bizonnyal kamatoztatni tudja majd az eddigi Formula-1-es tapasztalatait.

Kétségtelen, hogy egy olyan csapat, ahol a technikai szakemberek munkája nincs közvetlen módon összehangolva, rányomja bélyegét a versenyautóval kapcsolatos fejlesztésekre, és az elérhető eredményekre egyaránt. Az a tény, hogy az elmúlt hónapokban technikai igazgató nélkül zajlottak az F112-es négykerekűvel kapcsolatos feladatok, ami végül az FIA általi homologizációs vizsgálatoknál nehézkesen kapta meg a szükséges pályára lépési engedélyt, minden bizonnyal szoros összefüggésben áll a Cuquerella kinevezése előtti állapottal.

Az újdonsült vezető elsődleges feladata minden bizonnyal még nem a nagyobb horderejű, újabbnál újabb fejlesztések kidolgozása lesz, hiszen először teljes mértékben meg kell érteniük a jelenlegi konstrukciót, és annak hibáit, hogy azt követően minél jobb tempóban ki tudják majd hozni belőle a lehető legjobb teljesítményt.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A silverstone-i pálya célegyenese (Angol Nagydíj, 2011)
Újabb fejlesztések a silverstone-i pályán

Ahogyan a pilóták többségének szinte évről-évre meg kell küzdeni azért, hogy a következő szezonban is versenyzői üléshez jussanak a királykategóriában,...

Új oldaldoboz és kipufogórendszer (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2012.03.03)
A repüléstan és a Formula-1 kapcsolata 2012-ben

A Formula-1-et figyelemmel kísérők minden bizonnyal már hallottak a repülőgépek és az F1-es autók közötti összefüggésekről és hasonlatokról, amelyek hátterében...

Formula1Tech Blog ajánló (Google Plus oldal)
Formula1Tech Blog a Google Plus-on

Az elmúlt időszakban megjelent Google Plus meglehetősen nagy visszhangot váltott ki az internetes világban. Ez az új szolgáltatás a mai...

Close