Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új technikai igazgatót kapott a Toro Rosso | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új technikai igazgatót kapott a Toro Rosso

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.09.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,438
Daniel Ricciardo (Toro Rosso, Belga Nagydíj, 2012)

Rendeződött a technikai gárda vezetőjének személye a Toro Rossónál (Fotó: Sutton Images)

Véget értek a Scuderia Toro Rosso technikai igazgatói posztjával kapcsolatos találgatások, miután a csapat a soron következő Olasz Nagydíj előtt közleményben tudatta a tényeket. Miután Giorgio Ascanelli immáron hivatalosan is elhagyta az alakulatot, a korábban hírbe hozott ex-sauberes szakember, James Key veheti át a helyét.

Ascanelli már a Német Nagydíjtól kezdődően távol maradt a Toro Rossót érintő teendők elvégzését illetően, és a korábbi híresztelések szerint pontosan Keyt kezdték emlegetni, mint lehetséges utódot. A Toro Rosso újdonsült technikai vezetője többek között az egykori Jordan istállónál és a jelenlegi mezőny résztvevői között szereplő Force India színeiben is jelen volt a versenypályákon. Legutóbbi munkaadójánál, a Sauber alakulatnál a 2010-es szezon elején kezdte meg F1-es tapasztalatainak kamatoztatását, ahol egészen addig, amíg a BMW biztosította a kellő technikai- és financiális hátteret, viszonylag rendben ment minden a fejlesztések terén.

Az Ascanelli-Key helycsere vélhetően jó időzítésben történt a Toro Rosso tekintetében. Arra, hogy az idei szezonban jelentős előrelépéseket érjenek el Key szakértelmének köszönhetően, minden bizonnyal nem igazán építhet a Toro Rosso, viszont a soron következő, 2013-as szezonkezdethez viszonyított korai szerződtetésének köszönhetően a jövő évi konstrukció kifejlesztésében már annál jelentősebb szerepet vállalhat majd.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A monzai pálya célegyenese (Olasz Nagydíj, 2011)
Alacsony leszorító erő és jó nyomatékleadás szükséges Monzában

Az elkövetkező hétvégén megrendezésre kerülő Olasz Nagydíj helyszínéül szolgáló monzai versenypálya a 2012-es versenynaptár egyik leggyorsabb helyszíne, ahol az átlagsebesség...

Előzési zóna (Olasz Nagydíj, 2012)
Ismét dupla előzési zóna lesz Monzában

A Belga Nagydíjat követő héten megrendezésre kerülő Olasz Nagydíjon a tavalyi évhez hasonlóan újra két DRS zóna segíti majd a...

Jenson Button (McLaren, Belga Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2012)

A közel egyhónapos szünetet követően a száguldó cirkusz mezőnye az Ardennekben húzódó Circuit de Spa-Francorchamps versenypályán találkozott az elmúlt hétvégén....

Close