Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új motorgyártó érkezhet az F1-be | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új motorgyártó érkezhet az F1-be

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.07. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 930
Renault motor (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.02.19)

Az FIA bejelentése szerint a Volkswagen Audi Group csatlakozni szeretne majd 2014-ben a száguldó cirkuszhoz. © Red Bull Racing

A 2014-es évben bevezetésre kerülő új motorszabályok a regulákban eszközölt módosítások mellett további változást hozhat a száguldó cirkusz számára. A Nemzetközi Automobil Szövetség ugyanis megerősítette azt a hírt, miszerint egy új motorgyártó cég is tervezi belépését az F1-be a 2014-es évtől kezdődően. Mindamellett, hogy a turbófeltöltővel ellátott V6-os erőforrások bevezetése mögötti tárgyalások során a Cosworth, a Ferrari, a Renault és a Mercedes igyekezett a lehető legjobb opcióval előrukkolni, még nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy az új szabályrendszer érkezésével új motorgyártó is érkezzen az F1-be.

Az FIA bejelentése szerint a sportban jelenlévő négy gyártó mellé a Volkswagen Audi Group csatlakozna majd, aki köztudottan élen jár a turbófeltöltős motorok fejlesztése ás gyártása terén. A dolgok jelenlegi állása szerint tehát jó esély van arra, hogy a 2014-es évben a fentiekben említett, jelenleg is aktív F1-es részvételű gyártók, valamint az egykoron V8-as erőforrásokat biztosító Toyota, Honda és BMW mellett egy újabb társaság, a VAG is kivegye részét a Formula-1-ből.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: Új független motorszállító csatlakozna az F1-hez | Formula1Tech

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Előzési zóna (Angol Nagydíj, 2011)
Egy előzési zóna lesz Silverstone-ban

Az idei szezonban bevezetett szabálymódosítások közül az egyik leghangsúlyosabbnak a pilóta által menetközben állítható hátsó légterelő szárny nevezhető. A Légellenállást...

A Formula-1-es autó biztonsági cellája
A Formula-1-es autó biztonsági cellája (Videó)

A Formula-1-es versenyautóban egy ún. biztonsági cella veszi körül a pilótát, amelyet angol szakszóval monocoque-nak is neveznek. Feladata, hogy megfelelő...

Karun Chandhok (Team Lotus, Kemble teszt, 2011.07.04)
Kétnapos tesztsorozatot végzett a Lotus csapat

A Lotus Renault GP alakulathoz hasonlóan a Team Lotus is egyenesvonalú tesztet végzett a hétvégén megrendezésre kerülő Angol Nagydíjra történő...

Close