Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új lágy- és szuperlágy gumikat fejlesztett ki a Pirelli | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új lágy- és szuperlágy gumikat fejlesztett ki a Pirelli

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.02.17. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 767
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)

A Formula-1 új gumibeszállítója folyamatos fejlesztést ígér, hogy minél jobb abroncsokkal lássa el a csapatokat. © Pirelli

A Formula-1 új gumibeszállítója, a Pirelli új fejlesztésű lágy- és szuperlágy keverékeket visz majd magával a hamarosan kezdődő barcelonai tesztsorozatra. Az olasz gyártónál úgy vélik, hogy a csapatok a tesztelések előrehaladtával egyre több használható adatot gyűjtöttek az új gumik menettulajdonságaival kapcsolatban.

A korábbi edzések során a csapatok többsége arra panaszkodott, hogy a Pirelli abroncsai a kelleténél is gyorsabban kopnak, sőt, egészen nagy darabok válnak le a gumik felületéről. A gumiabroncsokat ért kritikákra reagálva a Pirelli elmondta, hogy a csapatok kifejezett kérése volt, hogy olyan gumikat biztosítson a széria számára, amelyekkel látványosabbá lehet tenni a versenyeket.

A legutóbbi jerezi tesztelések alkalmával sok hasznos információval gyarapodtunk, amelyek segítségünkre voltak az azt követő fejlesztésekhez. Érdekes volt megtapasztalni, hogy a hosszabb etapok teljesítésének, valamint a versenybeállítások próbája következtében a csapatok is másféle szempontok szerint kezdték vizsgálni a gumiabroncsokat. Ennek köszönhetően pedig sikerült módosítanunk a lágy- és szuperlágy keverékeinken.” – nyilatkozta a Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery.

Az olasz gyártó szakembere hozzátette továbbá, hogy a hamarosan kezdődő barcelonai tesztsorozat további hasznos adatokkal szolgálhat majd a fejlesztésekhez, hiszen a Circuit de Catalunya versenypálya már teljesen más, közel optimális körülményeket fog biztosítani, mint a korábbi tesztelések helyszínei.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)
Kemény- és lágy gumikat kapnak a csapatok az első futamokra

Az idei évben a Bridgestone-t leváltó Pirelli meghatározta, hogy milyen gumiabroncsokkal fogja ellátni a csapatokat a bahreini, az ausztráliai, a...

Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)
Hamarosan teszteli az FIA a menetközben állítható hátsó szárnyakat

A 2011-es évben életbe lépett új technikai szabályok révén bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárnyakat eddig a csapatok szabadon próbálgathatták,...

Vitaly Petrov (Lotus Renault GP, Valencia teszt, 2011.02.01)
A Renault elégedett a KERS rendszerrel

A Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer 2009-es bevezetésének évében a francia csapat nem igazán használta a hibrid technológiát, mert véleményük szerint...

Close