Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új fejlesztésű lágy gumikat kap a mezőny a brazil futamra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új fejlesztésű lágy gumikat kap a mezőny a brazil futamra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.11.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,094
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)

A múlt heti Abu Dhabiban megrendezett tesztsorozaton is jól szerepelt a Pirelli új lágy gumiabroncsa. © Pirelli

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli már az elmúlt hónapban bejelentette, hogy a szezonzáró Brazil Nagydíjon mely gumikeverékeket fogja majd biztosítani a csapatok számára. Ennek megfelelően tehát a már „megszokottnak” is mondható közepes- (elsődleges) és lágy (opcionális) gumitípusok párosításával próbálkozhat majd a mezőny az interlagosi ringen.

Az olasz cég azonban mégis egy kis újítással próbálkozik majd a brazíliai helyszínen, miután mind az egyéni-, mind pedig a konstruktőri világbajnoki cím sorsa már eldőlt. Az előzetesen kiválasztott gumikeverékek tekintetében nem is lesz semmiféle változás, viszont a lágy összetétel esetében egy új specifikáció szerint elkészített keveréket tesznek próbára immáron versenykörülmények között is.

Miután a nürburgringi nagydíjhétvége pénteki szabadedzésein, valamint az elmúlt héten Abu Dhabiban megrendezett tesztsorozaton egyaránt kedvező tapasztalatokat szereztek a csapatok az új gumikeverék teljesítményével kapcsolatban, a gyártóval történt egyeztetést követően a 2012-es idényre szóló fejlesztési terv részeként elkészített lágy abroncsok a 71 körös versenyen is bizonyíthatnak majd.

A lágy összetételű abroncsok mellett a csapatok két további szettet kapnak majd a módosított kemény keverékekből is, amit viszont csak a pénteki edzések alkalmával vihetnek majd pályára tapasztalatszerzés céljából.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pálya animáció (Brazil Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Brazil Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es szezon végén a Formula-1-es vándorcirkusz Dél-Amerikába, a Brazil Nagydíj helyszínére utazik. A nagy múlttal rendelkező 4.3km hosszú interlagosi...

A Formula-1-es autó indítóberendezése
A Formula-1-es autó indítóberendezése

A Formula-1-es versenyautó futamra történő felkészítésekor számtalan részletre, felszerelésre oda kell figyelnie a csapatoknak: a pilóta sisakjára, a megfelelő rádiókapcsolatra,...

Az autók felkészítése (Hispania Racing Team, Maláj Nagydíj, 2011.04.07)
A 2012-es autó februári debütálását ígéri a Hispania

A tavalyi évben debütált Hispania Racing Team a nélkül vágott neki az elmúlt 2010-es szezonnak, hogy egyetlen egy tesztkilométert megtettek...

Close