Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új első- és hátsó szárnyat visz a Williams a Nürburgringre | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új első- és hátsó szárnyat visz a Williams a Nürburgringre

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,163
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)

A 2011-es szezon Német Nagydíjára az aerodinamikai módosítások mellett a motorvezérlésen is változtatnak a Williams mérnökei. © AT&T Williams

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki sorozat 10-dik állomásaként megrendezésre kerülő Német Nagydíjon a Williams csapat további fejlesztésekkel próbál majd erősíteni az eddigi teljesítményén. A grove-i gárda technikai igazgatója, Sam Michael elmondta, hogy a nürburgringi eseményre továbbfejlesztett első- és hátsó légterelő szárnnyal fogják majd ellátni az FW33-as konstrukciójukat.

Az aerodinamikai fejlesztések mellett további módosításokat eszközöl a csapat a motorvezérléssel kapcsolatban is, miután a Nemzetközi Automobil Szövetség továbbra is engedélyezi a kipufogógázzal „fújt” diffúzorok használatát.

A Williams mérnökei az elmúlt futamokra több-kevesebb fejlesztéssel készültek, de a csapat pilótái nem voltak teljes mértékben elégedettek az autó teljesítményével. A jelenlegi szabályok értelmében a szezon közbeni teszttilalom igencsak megnehezíti a csapatok és a versenyzők dolgát egyaránt, hiszen a számítógépes szimulációk mellett igencsak meg van kötve a kezük az újítások próbatételét illetően. Éppen ezért a csapatok a nagydíjhétvégék szabadedzéseire vannak leginkább szorítkozva, és ezen edzések során van lehetőségük pályára vinni és adatokat gyűjteni a fejlesztések során megalkotott új elemekkel kapcsolatban.

Ennek természetesen megvannak az előnyei, és hátrányai is. Ha egyszerre több ponton változtatnak, akkor a Formula-1-es versenyautó komplexitásából eredően nehezebb az esetleges problémák pontos kiváltó okát feltérképezni, és mielőbb elvégezni a szükséges beavatkozásokat. Ez természetesen többféle problémát is eredményezhet, amelyek közül csak az egyik, ami a Williams versenyzőinek a dolgát több ízben is megnehezítette, mégpedig az autók nem megfelelő egyensúlya.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Tartósabb lágy gumit tesztel majd a Pirelli a Nürburgringen

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli új specifikáció szerint elkészített lágy keverékű gumiabroncsot biztosít majd a csapatoknak a hétvégén megrendezésre...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Változnak a hátsó gumiabroncsok 2012-ben

Az idei szezonban a Bridgestone-t leváltó Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery az Angol Nagydíjat követően arról számolt be, hogy a...

Első légterelő szárny (Williams, Angol Nagydíj, 2011)
Williams-Cosworth FW33: Komplex kialakítású első szárny

A Williams csapat FW33-as névre hallgató konstrukciói a Red Bull Renault RB7-es versenyautók esetében használt hosszabb építésű kipufogórendszerhez hasonló csövezés...

Close