Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Új aerodinamikai vezető a Caterhamnál | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Új aerodinamikai vezető a Caterhamnál

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2013.03.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,353
Kipufogórendszer (Caterham, Jerez teszt, 2013.02.05)

Magas szintű vezetéssel igyekszik megfelelő fejlődést produkálni a Caterham a 2013-as szezonban (Fotó: Caterham F1 Team)

A Caterham csapat nemcsak a CT03-as fejlesztésével igyekszik minél ütőképesebb lenni az idei évben, hanem a technikai gárda tekintetében végzett szervezeti átalakításokkal is ezt a célt kívánja elérni. Az alakulat ugyanis egy új vezetőt jelölt ki az aerodinamikai részleg élére, Hari Roberts személyében.

 

A Caterham újdonsül menedzsere – aki az eddigi F1-es pályafutása során dolgozott a Jordan, a Renault és nem utolsó sorban a Lotus csapatoknál is – nem teljesen ismeretlen a Caterham számára, hiszen a technikai igazgatójuk, Mark Smith már dolgozott korábban Hari Roberts mellett.

 

Az elmúlt időszakot tekintve azonban a Caterham F1 Team-mel kapcsolatban több szervezeti változás is említhető. Az idei szezontól kezdődően ugyanis már egy új csapatfőnök, Cyril Abiteboul irányítja a csapaton belüli folyamatokat, míg a 2013-as versenyzőpárosukat illetően bekövetkezett megújulásnak köszönhetően pedig Giedo van der Garde és Charles Pic lesznek a CT03-as autók vezetői.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: Remek erősítés a Caterhamnél | Sportmenu – a Te választásod

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Passzív DRS (Red Bull, Barcelona teszt, 2013.03.01)
Red Bull Renault RB9: Első lépések a passzív DRS-sel

A Red Bull Racing alakulat már a tavalyi évben is alkalmazta a DDRS rendszernek azon változatát, amelynek segítségével úgy voltak...

Kipufogórendszer (Ferrari, Barcelona teszt, 2013.03.01)
Ferrari F138: Továbbfejlesztett Coanda-kipufogó

A szezon előtti második és egyben utolsó barcelonai tesztsorozatra a Ferrari alaposan átdolgozott aerodinamikai csomaggal szerelte fel az F138-as konstrukciót....

Kipufogórendszer (Williams, Barcelona teszt, 2013.02.28)
A Williams átalakította a szabálytalan kipufogóját

A Williams 2013-as évre tervezett versenyautójának hivatalos bemutatóját követően az FIA úgy határozott, hogy az FW35-ös áramlásjavítóval kiegészített kipufogó-végződésének további...

Close