Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Továbbra sem tökéletes a Lotus kormányműje | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Továbbra sem tökéletes a Lotus kormányműje

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.10.06. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,192
Kormánykerék (Team Lotus, Kanadai Nagydíj, 2011)

A Magyar Nagydíjtól használt új fejlesztésű szervokormány sem váltotta be az előzetes reményeket. © Team Lotus

A legutóbbi hírek szerint egyre valószínűbb, hogy a Team Lotusnak továbbra sem sikerült teljes mértékben megoldani a T128-as konstrukció szervokormányzásával kapcsolatban felmerült gondokat. Mint ismeretes, Jarno Trulli már a szezon első felében több ízben is nyilatkozott arról, hogy a gyenge szerepléséért az előzőleg említett technika okolható. Az olasz pilóta elmondása szerint ugyanis a csapat mérnökei által összeállított egység nem igazán ad számára megfelelő visszajelzéseket a vezetés közben.

Trulli elmondásai alapján természetesen a csapat igyekezett megfelelő szerkezetet összeállítani, és a Magyar Nagydíjon egy új fejlesztésű szervokormánnyal látták el a 21-es rajtszámmal rendelkező négykerekűt, annak reményében, hogy az már megfelelő teljesítményt fog nyújtani. A csapat által kiadott legfrissebb hírek szerint viszont nem igazán sikerült javulást produkálni, sőt, attól tartva, hogy az új fejlesztésű kormánymű nem biztos, hogy bírná a suzukai pálya karakterisztikájából eredő terheléseket, vissza kell állniuk a régebbi konstrukció használatára.

Ezek szerint tehát Trullinak újra be kell majd érnie a korábban számára csalódottságot okozott szervokormányhoz, így a Japán Nagydíjon a régebbi konstrukció javított változatával kell majd pályára lépnie.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Zylon erősítésű bukósisak (2011)
Erősített sisakokkal indul a mezőny Suzukában?

Az elmúlt napokban egy-két internetes hírportál arról számolt be, hogy a hétvégén megrendezésre kerülő Japán Nagydíjon a Formula-1 mezőnyének minden...

Előzési zóna (Japán Nagydíj, 2011)
A suzukai célegyenesben lesz aktiválható a DRS

A Williams csapat színeiben induló Pastor Maldonado versenymérnöke, Xevi Pujolar által megadott információk szerint a hétvégén megrendezésre kerülő Japán Nagydíjnak...

A bukósisak aerodinamikai szerepe
A bukósisak aerodinamikai szerepe (Videó)

A Formula-1-es pilóták számára a fej- és a nyak sérülései elleni védelem nagyon fontos. Éppen ezért a legújabb fejlesztésű bukósisakok...

Close