Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  További fejlesztések várhatóak a silverstone-i pályán | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

További fejlesztések várhatóak a silverstone-i pályán

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.08. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 772
Új boxlétesítmény Silverstone-ban (Angol Nagydíj, 2011)

Az új boxlétesítményt kapott silverstone-i versenypályán további fejlesztéseket terveznek. © Sutton Images

Azt követően, hogy az Angol Nagydíjnak otthont adó, nagy múlttal rendelkező silverstone-i aszfaltcsík a 2010-es szezonban új vonalvezetést kapott, majd azt követően az idei évben egy új boxlétesítményt mondhat már magáénak, a pálya tulajdonosai további fejlesztéseket terveznek a jövőben.

Az idei nagydíj hétvégéjén megtartott sajtótájékoztatón elhangzott információk szerint az elkövetkező időszakban már a pályát szegélyező szolgáltatási elemek, szállodák, gokartpálya, bemutatóterem, koncertterem és egy élménypark megépítése szerepel a még jóváhagyásra váró tervekben. Az engedélyeztetési eljárásokat követően kerül majd sor a kivitelezők megpályáztatására is.

Az angliai versenypálya vezetőségének törekvése teljes mértékben érthető, hiszen a Formula-1-es futamoknak otthont adó helyszínek között rendkívül nagy versengés folyik. Évről-évre hallani lehet újabb és újabb országokról, akik szívesen csatlakoznának a száguldó cirkusz világához, így egy olyan tradicionális hagyományokkal bíró helyszín, mint Silverstone sem dőlhet hátra a képzeletbeli karosszékében.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Renault motor (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.02.19)
Új motorgyártó érkezhet az F1-be

A 2014-es évben bevezetésre kerülő új motorszabályok a regulákban eszközölt módosítások mellett további változást hozhat a száguldó cirkusz számára. A...

Előzési zóna (Angol Nagydíj, 2011)
Egy előzési zóna lesz Silverstone-ban

Az idei szezonban bevezetett szabálymódosítások közül az egyik leghangsúlyosabbnak a pilóta által menetközben állítható hátsó légterelő szárny nevezhető. A Légellenállást...

A Formula-1-es autó biztonsági cellája
A Formula-1-es autó biztonsági cellája (Videó)

A Formula-1-es versenyautóban egy ún. biztonsági cella veszi körül a pilótát, amelyet angol szakszóval monocoque-nak is neveznek. Feladata, hogy megfelelő...

Close