Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Tovább fogyatkozik a Williams és a McLaren szakembergárdája | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Tovább fogyatkozik a Williams és a McLaren szakembergárdája

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.12.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,891
Készülődés a garázsban (Scuderia Toro Rosso, Abu Dhabi Nagydíj, 2011)

Újabb mérnökök leigazolásával igyekszik erősíteni technikai szintjét a Toro Rosso a 2012-es évtől kezdődően. © Scuderia Toro Rosso

Alighogy befejeződött a Formula-1 2011-es idénye, nemcsak a pilóták, hanem egyes szakemberek tekintetében is beindultak az átigazolások. Legutóbb a Williams csapat egyik alapító tagja, Patrick Head jelentette be, hogy a 2012-es évtől kezdődően már nem a grove-i gárda Formula-1-es projektjén fog majd dolgozni, hanem a KERS gyártásáért és fejlesztéséért felelős Williams Hybrid Power Ltd-nél folytatja tovább pályafutását.

Az elmúlt napokban tovább folytatódott a mozgolódás a mérnökök körében. A korábban Williams alkalmazottként tevékenykedett John Tomlinson – aki a grove-i gárda aerodinamikai részlegének vezetését látta el – Sam Michaellel együtt még tavasszal beadta felmondását a vezetőségnek, és végül december 1-vel már az új munkahelyén, a Scuderia Toro Rossónál kamatoztathatja tovább ismereteit. A Jordan és a Renault alakulatoknál is dolgozott angol szakember a Red Bull Racing testvércsapatánál is hasonló feladatkört fog ellátni, miután a csapat Bicesterben lévő szélcsatornáját irányító Nicolo Petrucci helyetteseként lesz majd felelős a technikai fejlesztésekért.

A Toro Rosso szervezeti felépítését tekintve további változás, hogy az olasz alakulat egy McLarenes szakembert is sikeresen leigazolt. Luca Furbatto, aki a 2000-es évtől kezdődően a wokingi csapatot erősítette, a faenzai istállónál a tervezői gárda vezetőjeként fog dolgozni a jövő évben. A Furbatto pozícióját jelenleg betöltő Ben Butler pedig a csapat anyavállalatánál, a Red Bull Technology milton keynesi központjában kap majd új feladatkört.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Hátsó kerékfelfüggesztés (Ferrari, Koreai Nagydíj, 2011)
Nyomórúd kontra vonórúd: Új felfüggesztéssel készül a Ferrari 2012-re

Az elmúlt 2011-es szezonban a Ferrari 150 Italia néven szerepelt konstrukció nem éppen az előzetes elvárások szerint teljesített. Természetesen ennek...

Patrick Head (Williams, Japán Nagydíj, 2011)
Patrick Head elhagyja a Williams F1-et

A Formula-1 egyik legrégebbi csapata, a Williams F1 alakulat egy újabb kiváló szakembertől válik meg a 2011-es év végén. Néhány...

Pirelli animáció (Brazil Nagydíj, 2011)
Pirelli animáció: Brazil Nagydíj, 2011 (Videó)

A Formula-1 2011-es szezonzáró futama a Brazíliában található interlagosi versenypályán kerül megrendezésre, ahol a pilótáknak a 4.3km-es ringen az óramutató...

Close