Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Toro Rosso Ferrari STR6: Módosított váll-lemezek | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Toro Rosso Ferrari STR6: Módosított váll-lemezek

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,324
Váll-lemez (Toro Rosso, Ausztrál Nagydíj, 2011)

Az STR6-os konstrukció váll-lemezein elvégzett kisebb módosításokkal javult az aerodinamikai elem közegellenállása. © Scuderia Toro Rosso

A szezon előtti tesztsorozatokon alkalmazott változatokhoz képest a Toro Rosso versenyautóin használt váll-lemezek némi átalakuláson mentek keresztül az Ausztrál Nagydíjra vonatkozóan. A korábbi változattal ellentétben a légterelő lemez hátsó éle nagyobb kivágást kapott, amelynek köszönhetően az oldalsó kocsiszekrény és a váll-lemez között átáramló levegő kedvezőbb aerodinamikai hatást fejtett ki, csökkentve ezáltal az érintett elem közegellenállását.

Mindezek mellett az oldalsó kocsiszekrény és a légbeömlő nyílás találkozásánál elhelyezett váll-lemez keresztmetszeti kialakítása is megváltozott, amellyel többek között a hátsó kerekek irányába haladó légáramlatok turbulens hatását csökkentették a csapat mérnökei, és ezáltal irányítottabb módon lehetett a leszorító erőt generáló, illetve a menetstabilitást fokozó légáramlatokat tovább terelni a versenyautó hátsó szekciójának irányába.

 

(Technikai fejlesztés – Scuderia Toro Rosso – Ausztrál Nagydíj, 2011)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Első légterelő szárny (McLaren Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2011)
McLaren Mercedes MP4-26: Módosított első légterelő szárny

A McLaren alakulat már a szezon előtti utolsó tesztsorozatok alkalmával többféle, szám szerint kilenc különböző kialakítású első légterelő szárnyat is...

Pilótafülke kiegészítő szárny (Force India, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Force India Mercedes VJM04: Légterelők a pilótafülke oldalán

A Ferrari csapat által alkalmazott megoldáshoz hasonlóan a Force India istálló által megépített VJM04-es versenyautók orrkúpjának két oldalán, a visszapillantó...

Formula-1-es autórádió
A Formula-1-es autórádió

A mai modernkori Formula-1-ben elengedhetetlen a megfelelő hatékonyságú kommunikációt biztosító technikai felszerelések alkalmazása. De ha ennek a rendszernek a versenypályán...

Close