Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Több fejlesztéssel készül a Williams a Török Nagydíjra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Több fejlesztéssel készül a Williams a Török Nagydíjra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 929
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)

Továbbfejlesztett első- és hátsó légterelő szárnyat tesz próbára a Williams csapat a Török Nagydíjon. © AT&T Williams

A Kínai Nagydíjat követő háromhetes szünetben a csapatok minden bizonnyal jó néhány fejlesztésen dolgoztak a teljesítményük javítása érdekében. A tegnapi napon a csapat szervezeti átalakítását érintő hivatalos bejelentést tett Williams alakulat is számos újítással készül a soron következő törökországi versenyre, mint ahogyan azt technikai vezetőjük, Sam Michael már korábban is bejelentette.

Az isztambuli megmérettetésre az FW33-as konstrukció új fékhűtést kap majd, és az apróbb fejlesztések mellett további módosítást végeztek el az első- és a hátsó légterelő szárny tekintetében is. A csapat által kiadott információk szerint azonban a sanghaji versenyhétvége szabadedzésein tesztelt új kipufogórendszert Törökországban sem fogják bevetni a versenyen. A padlólemez, a diffúzor és kipufogó átalakítását érintő fejlesztés ismételt tesztelésére van ugyanis szükség, amit a Török Nagydíj szabadedzésein tovább folytat majd a csapat, és előzetes terveik szerint majd csak az azt követő Spanyol Nagydíjon debütál a felújított rendszerrel felvértezett autó.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Előzési zóna (Török Nagydíj, 2011)
A hátsó egyenesben lesz használható a DRS Isztambulban

Az előzetes elgondolásnak megfelelően a Nemzetközi Automobil Szövetség a hátsó egyenest jelölte ki előzési zónának a hétvégén megrendezésre kerülő Török...

Az aerodinamika szerepe a Formula-1-ben
Az aerodinamika szerepe a Formula-1-ben (Videó)

A Formula-1-es versenyautók menetteljesítményét nemcsak a karosszéria alatt rejlő, az aktuális technikai szabályzatnak megfelelő paraméterekkel és teljesítménnyel rendelkező motorok befolyásolják....

Pálya animáció (Török Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Török Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es szezon negyedik állomásának otthont adó Török Nagydíj a pálya elhelyezkedése, biztonsági szintje és kialakítása miatt vált igazán kedveltté...

Close