Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Timo Glock nem bízik a KERS-ben | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Timo Glock nem bízik a KERS-ben

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.22. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,265
Timo Glock (Virgin Racing, Japán Nagydíj, 2010.10.09)

A 2011-es szezonban visszatérő KERS rendszer mellőzése mellett döntött a Virgin. © Marussia Virgin Racing

A 2011-es évre bevezetett technikai szabálymódosítások értelmében ismét visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszernek nevezett KERS.

A száguldó cirkuszban 2009 elején debütált kiegészítőt a csapatok az elmúlt szezonban közös megállapodásuknak megfelelően nem használták, és annak ellenére, hogy a jövő évben újra rendszerbe fogják állítani a KERS-t, a mezőny idei három újonc csapata nem kívánja azt beépíteni a 2011-es autójába.

A Virgin Racing színeiben szereplő Timo Glock úgy vélekedik, hogy csapata még akár pozitívan is járhat, ha mellőzni fogja a plusz lóerőket biztosító rendszer használatát. „Talán kiváló lehet számunkra ez a stratégia, mert könnyen elképzelhető, hogy a szezon elején sok csapatnak meggyűlik majd a baja a KERS-sel.” – nyilatkozta Timo Glock.

A csapatunk a KERS nélkül fog rajthoz állni, és bízom benne, hogy ennek ellenére is szép eredményeket fogunk majd elérni. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem dolgozunk a rendszer megfelelő adaptálásán, hiszen ez egyértelműen szerepel a hosszú távú céljaink között. Megfelelő módon kell gondoskodni a jó súlyeloszlásról, a hűtésről, és nem utolsó sorban a motorbeállításokról.” – tette hozzá a Virgin német pilótája.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Újra visszatér a szívóhatást generáló fenéklemez?

Az elmúlt napokban véglegesített 2013-as szabályváltozásokat követően máris egy újabb módosítás-tervezet látott napvilágot, miszerint közel harminc éves szünetet követően újra...

Adrian Newey (Red Bull Racing, Spanyol, Nagydíj, 2010.05.08)
Newey okolható a Pirelli gumik rossz teljesítménye miatt?

A 2010-es évben világbajnoki címet nyert Red Bull Racing pilóta, Sebastian Vettel számára igencsak balszerencsésen zajlott az Abu Dzabiban megrendezett...

Keke Rosberg (McLaren, 1986)
Öt másodperccel lassabb autókat jósolnak 2013-ra

A Formula-1 2013-as idényével kapcsolatban már jó néhány technikai szabályváltoztatást elfogadtak az FIA Motorsport Világtanács szakemberei, és ezek mellett további,...

Close