Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Távozik a Sauber technikai igazgatója | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Távozik a Sauber technikai igazgatója

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.02.04. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,414
James Key (Sauber F1 Team, Valencia teszt, 2011.01.31)

Néhány nappal a 2012-es új autó bemutatója előtt elhagyja csapatát James Key. © Sauber F1 Team

Három nappal a 2012-es szezonra tervezett új versenyautó bemutatása előtt a Sauber F1 Team hivatalos közleményben tudatta, hogy technikai igazgatójuk távozik az alakulattól.

James Key – aki korábban a Force India színeiben tevékenykedett – 2010 elején, vagyis hozzávetőlegesen két évvel ezelőtt kezdte munkáját a Saubernél. Key helyzete egyáltalán nem volt könnyű, hiszen a csapat korábbi főszponzora és névadója, a BMW Formula-1-ből történő kilépését követően igencsak megcsappant anyagi források álltak a rendelkezésére, amiből nem igazán tudtak átütő sikert aratni.

A technikai szakember jövőjével kapcsolatban egyelőre nem árultak el további részleteket, mindösszesen annyit lehet tudni, hogy Angliában ajánlottak fel számára új pozíciót, amelyet Key elmondása szerint el is fogadott. A Sauber továbbra is kénytelen az elmúlt szezonok során megkezdett „karcsúsítást” folytatni, vagyis ahogyan azt a csapatvezető, Peter Sauber jelezte, Key helyére nem szándékozik új igazgatót kinevezni a technikai gárda élére. Helyette viszont a mérnöki csapat tagjai között fogja majd szétosztani a fennmaradó feladatokat, és az ezzel együtt járó felelősséget is.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: A Force India szakembere csatlakozott a Williamshez | Formula1Tech Blog

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
A Ferrari F2012 bemutatóra történő felkészítése (Maranello, 2012)
A Ferrari F2012 bemutatóra történő felkészítése (Videó)

Február hónapban visszavonhatatlanul kezdetét vette a Formula-1-es világbajnokság 2012-es idénye, miután a csapatok megkezdték az új szezonra szánt versenyautóik bemutatását....

McLaren Mercedes MP4-27 (McLaren Mercedes, Wokingi bemutató, 2012.02.01)
Technikai ismertető: McLaren Mercedes MP4-27

Az elmúlt héten a Caterham F1 Team fedte fel a 2012-es szezonra tervezett versenyautóját, de miután az ex-Lotus istálló az...

Mérnökök a monitorok előtt (Ferrari, Indiai Nagydíj, 2011)
A Ferrari F1-es technológiájának bemutatása

A Formula-1 műszaki oldalát figyelemmel kísérők számára minden bizonnyal nem újdonság az a kijelentés, hogy az autóversenyzés elit kategóriájában szereplő...

Close