Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Tartósabb lágy gumit tesztel majd a Pirelli a Nürburgringen | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Tartósabb lágy gumit tesztel majd a Pirelli a Nürburgringen

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,577
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)

Az olasz gumigyártó javítani szeretné a gumiabroncsai tartósságát. © Pirelli

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli új specifikáció szerint elkészített lágy keverékű gumiabroncsot biztosít majd a csapatoknak a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíj pénteki szabadedzésén.

Az olasz gyártó motorsport igazgatója, Paul Hembery elmondása szerint a szóban forgó új gumik annak a fejlesztési programnak a részeként kerülnek tesztelésre, amelynek segítségével növelni próbálják a gumiabroncsok tartósságát, és hogy reális számú boxkiállások legyenek a nagydíjak alkalmával.

A Pirelli bejelentése szerint tehát a csapatok egyelőre még nem számíthatnak arra, hogy az új, és vélhetően tartósabb összetételű lágy gumiabroncsokat a versenyen is használhatják majd, hiszen az olasz beszállító csupán tesztelésre bocsájtja azokat a rendelkezésükre, és az így begyűjtött adatok birtokában folytatják tovább a fejlesztési programjukat.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Változnak a hátsó gumiabroncsok 2012-ben

Az idei szezonban a Bridgestone-t leváltó Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery az Angol Nagydíjat követően arról számolt be, hogy a...

Első légterelő szárny (Williams, Angol Nagydíj, 2011)
Williams-Cosworth FW33: Komplex kialakítású első szárny

A Williams csapat FW33-as névre hallgató konstrukciói a Red Bull Renault RB7-es versenyautók esetében használt hosszabb építésű kipufogórendszerhez hasonló csövezés...

Orrkúpok (Team Lotus, Spanyol Nagydíj, 2011)
A Lotus a KERS-t is a Red Bull Racingtől kapja majd jövőre

A Team Lotus által bejelentett információ szerint újabb komolyabb technikai előrelépésre készül Tony Fernandes csapata, miután a 2012-es évben a...

Close