Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Tartósabb első gumikat készített a Pirelli | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Tartósabb első gumikat készített a Pirelli

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,247
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Valencia teszt, 2011.02.01)

A tavalyi évben sokaknak gondot okozott keskeny első gumiabroncsok problémáját sikeresen megoldotta a Pirelli mérnökcsapata. © Pirelli

A Pirelli első kollektív tesztelése óta megerősítette az első gumikat, ami vélhetően nagy segítséget jelenthet majd azon pilótáknak, akik a tavalyi idényben ennek hiánya miatt több alkalommal is nehézségekben ütköztek.

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára minden bizonnyal ismeretes az a tény, hogy a 2010-es szezonban Michael Schumachernek és brazil riválisának, Felipe Massának komoly gondokat jelentett a keskenyebbre gyártott első futóművek. A tavalyi évben Abu Dzabiban végzett tesztelések alkalmával is úgy tűnt, hogy a Formula-1 új gumibeszállítója sem tesz ez ellen különösebb lépéseket, de mára egyértelművé vált, hogy az olaszok megerősítették az első gumiabroncsokat.

Arra kértek bennünket, hogy változtassunk az első gumikkal kapcsolatban, és mi ezért erősebb kivitelben készítettük el már az új gyártású gumikat. Ennek hatására azonban változott a hátsó gumiabroncsok menettulajdonsága, de ezt a későbbi teszteléseken szerzett adatoknak köszönhetően meg tudtuk oldani.” – nyilatkozta a Pirelli Formula-1-es programjának vezetője, Paul Hembery.

Az volt a csapatok egyértelmű kérése, hogy erősítsük meg az első futóműveket, hogy azok pontosabb visszajelzést adhassanak a pilótáknak menet közben, legfőképpen a kanyarodások alkalmával. Úgy gondolom, hogy sikerült ennek az elvárásnak maximálisan megfelelnünk, és a mai napra a hátsó gumikkal kapcsolatos teendőkkel is végezni tudtunk.

A jelenlegi elképzelésünk az, hogy áprilisban Törökországba, májusban pedig Barcelonába megyünk további tesztelések céljából. A szezon után pedig mindenképpen szeretnénk újra visszatérni Bahreinbe és Abu Dzabiba is, de céljaink között szerepel a monzai és a spa-francorchampsi versenyhelyszíneken történő erőpróbák is.” – tette hozzá a Pirelli szakembere.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)
Végzett a privát teszttel a Pirelli

A Formula-1 új gumibeszállítója, a Pirelli összesen négy napon keresztül tesztelte a száguldó cirkusz számára gyártott abroncsait, amelyre az Egyesült...

Rubens Barrichello (AT&T Williams, Abu Dzabi teszt, 2010.11.19)
Ideiglenes külsővel érkezik az új Williams

A Williams alakulat reagálva a korábbi híresztelésekre, hivatalosan is bejelentette, hogy az idei év első hivatalos tesztsorozatán már a 2011-es...

Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)
Két kerékcserével számol a Pirelli

A 2011-es évben életbe lépő új technikai szabályok minden bizonnyal befolyásolják majd a csapatok idei szereplését, de amit igen nagy...

Close