Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Szingapúrban újra előkerülnek a szuperlágy abroncsok | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Szingapúrban újra előkerülnek a szuperlágy abroncsok

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.07.31. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,824
Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)

A Pirelli nyilvánosságra hozta a belga, olasz és szingapúri versenyekre szánt gumitípusait (Fotó: Pirelli)

Az elmúlt hétvégén megrendezett Magyar Nagydíjjal lezárult a Formula-1 2012-es világbajnokságának első fele. A nyári szünet megkezdése előtt a versenysorozat hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli nyilvánosságra hozta a soron következő három nagydíjon használni kívánt gumitípusokat.

Az olasz gyártó által kiadott közlemény szerint a szeptember első hétvégéjén lebonyolításra kerülő spa-francorchampsi versenyhétvégén az ezüst színjelöléssel rendelkező kemény- és a fehér színkódot viselő közepes keverékek lesznek majd azok, amelyekkel gazdálkodni tudnak a csapatok. Az Ardennek hegyvonulatai között elterülő versenypályát követő helyszínen, a Pirelli hazai futamának is nevezhető Olasz Nagydíjon sem lesz ez másként. A gyors kanyarokat és a nagy sebesség elérését lehetővé tevő egyenes szakaszokból álló monzai aszfaltcsíkon ugyanis a spáihoz hasonlóan szintén a kemény- és a közepes keménységű gumiabroncsokból álló garnitúrákból kell majd gazdálkodni a csapatok stratégáinak és a pilótáinak egyaránt.

Az előző két nagydíjjal ellentétben azonban a szeptember 23-val záródó háromnapos hétvégén – amikor is az F1 mezőnye éjszakai körülmények között utcai versenyhelyszínre fog ellátogatni – a piros színjelölésű szuperlágy- és a sárga színkóddal bíró lágy összetételű papucsokat szolgáltatja majd a Pirelli a teljes mezőny számára. Az olaszok szuperlágy gumitípusaival az idei évben mindössze a monacói és a kanadai versenyeken találkozhattunk.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Az autó felkészítése (HRT Formula 1 Team, Európa Nagydíj, 2012)
Mérnöki fejlesztések az anyagi források és a szabályok tükrében

A Formula-1-ben már-már örök igazságnak számít, hogy a technikai szabályzat évről-évre kisebb-nagyobb mértékben, de folyamatosan változik. Az idei szezonban például...

Renault motor (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.02.19)
Veszélyben a PURE-motor 2013-as debütálása?

A 2014-es szezonban bevezetésre kerülő új motorszabályok a Formula-1 és annak résztvevő számára minden bizonnyal nagy jelentőséggel bíró változásokat tartogat....

Jenson Button (McLaren, Magyar Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Magyar Nagydíj (2012)

A 27-dik Magyar Nagydíj hétvégéje a McLaren csapat, vagyis egészen pontosan Lewis Hamilton dominanciájával ért véget, miután a wokingi gárda...

Close