Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Silverstone átfogó fejlesztésekre készül | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Silverstone átfogó fejlesztésekre készül

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.12.23. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,225
Új boxlétesítmény Silverstone-ban (Angol Nagydíj, 2011)

Az új vonalvezetés és az átépített boxok mellett további átalakításokra készülnek Silverstone-ban. © Sutton Images

Ahogyan a pilóták többségének szinte évről-évre meg kell küzdeni azért, hogy a következő szezonban is versenyzői üléshez jussanak a királykategóriában, a Formula-1-es versenypályáknak sincs egyszerű dolguk, ha bent szeretnének maradni az F1 vérkeringésében.

Ez nemcsak az újabb építésű ringek esetében igaz, hanem az olyan nagy klasszikusokkal kapcsolatban is, mint az autóversenyzés bölcsőjének is nevezett, Angliában található silverstone-i aszfaltcsík. Mindamellett, hogy India az idei évben rendezhette meg első Formula-1-es nagydíját, az elmúlt napokban az internetes oldalakon rendre arról lehetett olvasni, hogy a Buddh International Circuit sikerén felbuzdulva egy újabb pálya építésének terve is szóba került. De ugyancsak megemlíthetnénk a franciaországi Magny-Courst is, ahol legutóbb 2008-ban volt hangos F1-es versenygépektől a környék.

Silverstone a tavalyi évben jelentős átépítéseken esett át, melynek eredményeképpen új vonalvezetést, új boxutcát és paddockot kapott az angliai versenypálya. Mindezek ellenére azonban a pálya üzemeltetője az elmúlt időszakban egy újabb nagyszabású elképzelést jelentett be. A nyilvánosságra hozott 20 éves fejlesztési terv részeként három szálloda, új szabadidős létesítmények (gokartpálya, motorsport múzeum), oktatási központ és nem utolsó sorban egy új ipari- és technológiai park is helyet kap majd.

A Silverstone Holdings Ltd ügyvezetője, Richard Phillips elmondása szerint ez a beruházási tervezet a pálya 60 éves fennállásának legnagyobb fejlesztését tartalmazza, amellyel nem titkolt szándékuk az, hogy minél tovább birtokolhassák az „autóversenyzés otthona” címet.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
3D ultrahangos vizsgálati kép
Új eszköz a karosszériaelemek ultrahangos vizsgálatára

A nagy sebesség elérésére képes járművek esetében rendkívül fontos az adott jármű szerkezeti elemeinek megfelelő mechanikai szilárdsága, mindamellett, hogy a...

Jerome d'Ambrosio (Marussia Virgin Racing, Brazil Nagydíj, 2011)
Az F1-es benzinsapka

A Formula-1 törvényhozó testületének is nevezhető Nemzetközi Automobil Szövetség 2009 augusztusában meghozott döntése számos lényeges ponton érintette az autóversenyzés elit...

Az autó felkészítése (Red Bull Racing, Török Nagydíj, 2011)
Csapatról-csapatra: Várható fejlesztések és tervek 2012-re (1. rész)

Az igazi Formula-1 rajongó számára a téli hónapok a várakozás időszakát jelentik, hiszen a szezon utolsó nagydíja és a következő...

Close