Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Rövidebb lett a sanghaji előzési zóna | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Rövidebb lett a sanghaji előzési zóna

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.16. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,070
Módosított előzési zóna (Kínai Nagydíj, 2011)

Az eredeti elgondolással ellentétben szombaton lerövidítette az FIA a Kínai Nagydíj előzési zónáját. © FIA

A Kínai Nagydíjat megelőző napokban az FIA döntésének értelmében az idei év első két versenyével ellentétben nem a célegyenest, hanem az annál hosszabb, hozzávetőlegesen 1.3km-es hátsó egyenesben lehetett volna használni a futamon a Légellenállást Csökkentő Rendszer.

A szombati napra azonban a Nemzetközi Automobil Szövetség változtatott az eredeti elhatározásán. A sebesség-, illetve a távolságmérési pont, ahol az előzésre készülő pilótának 1 másodpercen belül kell lennie az előtte haladóhoz képest, továbbra is nagyjából a 12-es számú kanyar bejáratánál maradt, viszont a hátsó légterelő szárny mozgatására szolgáló DRS-t nem az egyenesbe történő behajtást követően lehet majd működtetni. A hátsó hosszú egyenes végén lévő hajtűkanyart megelőző 902m-es szakaszon lehetett volna használni a DRS-t, de a rendszer aktiválásának végleges helyét 150m-rel előrébb tolták.

Az FIA nem akarta, hogy túlzott mértékben meg legyen könnyítve a pilóták dolga az előzések során, és ezért döntöttek az eredetileg kijelölt előzési zóna lerövidítése mellett.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Kipufogó (Toro Rosso, Kínai Nagydíj, 2011)
Toro Rosso Ferrari STR6: Módosított kipufogó

A Formula-1 technikai szabályzatában bevezetett szigorítások miatt a csapatoknak leginkább az autók aerodinamikai terén van lehetőségük átfogóbb fejlesztésekre. A tavalyi...

Hátsó légterelő szárny (Williams, Kínai Nagydíj, 2011)
Williams-Cosworth FW33: A hátsó szárny vibrációjának csökkentése

A Williams alakulat meglehetősen szokatlan alacsony építésű hátsó traktusa miatt a hátsó kerékfelfüggesztő karok rögzítésének módja is igencsak egyedinek mondható....

Oldalso kocsiszekreny (Mercedes, Kínai Nagydíj, 2011)
Mercedes MGP W02: Extra hűtőnyílás az oldaldobozon

A versenyautó erőforrásának, valamint a sebességváltó nem kívánt túlmelegedésének megelőzése érdekében a Mercedes csapat mérnökei módosítást végeztek a W02-es konstrukció...

Close