Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Ott lesz az első teszten az új RB9-es autó | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Ott lesz az első teszten az új RB9-es autó

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2013.01.11. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,786
Sebastian Vettel (Red Bull Racing, Koreai Nagydíj, 2012)

A kezdeti bizonytalanság ellenére úgy tűnik, hogy minden a legnagyobb rendben van a Red Bull Racing RB9-es konstrukciója körül (Fotó: Sutton Images)

A 2012-es évet világbajnoki címmel zárt alakulat, a Red Bull Racing sokáig azt hangoztatta, hogy nem merik egyértelműen kijelenteni azt, hogy ott lesz az új autójuk a szezon előtti első tesztsorozaton Jerezben. Mára azonban minden kétséget kizáróan beharangozták, hogy a vadonat új fejlesztésű, RB9-es kódnevet viselő versenyautó megépítésével a lehető legjobb úton haladnak.

 

A Red Bull Racing legutóbbi közleménye ugyanis arról számolt be, hogy a 2013-as évre szánt négykerekű hivatalos bemutatójára mindössze két nappal a spanyolországi tesztsorozatot megelőzően február 3-án fog majd sor kerülni a csapat milton keynesi gyárában.

 

A ceremónia részleteiről nem sok mindent árult el az alakulat, de vélhetően a csapat két pilótája, Sebastian Vettel és Mark Webber lesznek azok, akik lerántják majd a leplet a sokak által már nagyon várt új technikáról. Az energiaitalosok azon csapatok közé sorolhatóak, akik a 2012-es évben többféle területen végeztek kisebb-nagyobb fejlesztéseket, amely még a szezon utolsó versenyhétvégéi esetében is elmondhatóak. Ez a szüntelen fejlesztési ütem, illetve az, hogy az elmúlt idény utolsó nagydíjhétvégéin is próbára tettek olyan módosításokat, amelyekkel már a soron következő 2013-as szezont célozták meg, minden bizonnyal nagy előnyt jelent a Red Bull Renault RB9-es időben történő debütálásához.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Spanyol Nagydíj, 2012)
Újabb aerodinamikai mérnökkel erősít a Ferrari

Azok számára, akik figyelemmel kísérték a Formula-1 2012-es szezonját, minden bizonnyal ismeretes, hogy a Ferrari számára nem éppen az előzetes...

Az autó felkészítése (Sauber F1 Team, Barcelona teszt, 2012.03.01)
Február 2-án érkezik a Sauber Ferrari C32-es

A McLarent és a Force Indiát követően egy harmadik istálló, a Sauber F1 Team is bejelentette a 2013-as évre szánt...

A tökéletes úttartás fontossága az F1-ben
A tökéletes úttartás fontossága az F1-ben (+Videó)

A Formula-1-es versenyautók esetében a motorerőnek a pálya aszfaltjára történő megfelelő átvitele rendkívül kritikus pont a száguldó cirkusz mezőnyében résztvevő...

Close