Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Newey okolható a Pirelli gumik rossz teljesítménye miatt? | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Newey okolható a Pirelli gumik rossz teljesítménye miatt?

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2010.12.21. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,092
Adrian Newey (Red Bull Racing, Spanyol, Nagydíj, 2010.05.08)

A 2011-es évben a Bridgestone abroncsok helyett a Pirelli termékeivel kell majd a csapatoknak boldogulni, ami a mérnököknek komoly kihívást jelent a fejlesztési fázisban. © Red Bull Racing

A 2010-es évben világbajnoki címet nyert Red Bull Racing pilóta, Sebastian Vettel számára igencsak balszerencsésen zajlott az Abu Dzabiban megrendezett Pirelli-teszt, miután két alkalommal is defekt hátráltatta a német munkáját.

A 2011-es évben a Bridgestone-t leváltó Pirelli cég szakemberei is furcsán álltak a dolog előtt, hiszen nem igazán látták mi okozhatta a gumiabroncsok defektjét. Egyes lapok párhuzamot vontak a Red Bull Racing RB6-os konstrukciója és a gumik elhasználódása között.

Az Auto Bild Motorsport értesülései szerint a csapat ugyanis Adrian Neweynek az egyik legújabb fejlesztését igyekezett próbára tenni a hátsó kerékfelfüggesztéssel kapcsolatban. A Red Bull elismert szakembere a feltett kérdésekre adott válaszaival sem cáfolni, sem pedig megerősíteni nem akarta a felvetéseket, viszont elmondta, hogy további újításokon is dolgoznak még a 2011-es évre szánt RB7-es konstrukciót érintően.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Keke Rosberg (McLaren, 1986)
Öt másodperccel lassabb autókat jósolnak 2013-ra

A Formula-1 2013-as idényével kapcsolatban már jó néhány technikai szabályváltoztatást elfogadtak az FIA Motorsport Világtanács szakemberei, és ezek mellett további,...

Fernando Alonso (Ferrari, Abu Dzabi Nagydíj, 2010.11.10)
Alonso pozitívan áll az új szabályokhoz

A 2010-es világbajnokság második helyezettje, Fernando Alonso bízik benne, hogy a következő évben bevezetésre kerülő új technikai előírások nemcsak a...

Luca di Montezemolo (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)
Ellenvélemények az új motorszabályról

A Nemzetközi Automobil Szövetség, valamint a WMSC jóváhagyásának köszönhetően ismét visszatérhet a turbófeltöltős korszak a száguldó cirkuszba, ami azt jelenti,...

Close