Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Nem módosítottak a 2013-as motorszabályon | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Nem módosítottak a 2013-as motorszabályon

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.22. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,192
FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)

Újabb egyeztetés történt az FIA-val a 2013-as évre bevezetni kívánt új motorszabállyal kapcsolatban. © FIA

A legutóbbi Spanyol Nagydíj hétvégéjén a Formula-1-es motorszállítók és a Nemzetközi Automobil Szövetség között újabb egyeztetés zajlott le a 2013-as évben bevezetni kívánt új motorszabályokkal kapcsolatban. A tárgyalás apropójaként – amelyen az FIA elnöke, Jean Todt mellett jelen volt a szövetség motorokért felelős szakembere, Gilles Simon is – említhető, hogy a száguldó cirkusz néhány motorszállítója aggodalmát fejezte ki a négyhengeres, turbófeltöltős motorok bevezetését illetően.

A Formula-1-ben jelen lévő Cosworth cég nem is olyan régen még arról adott hírt, hogy pénzügyileg nem engedhetik meg maguknak az új motorok megépítését, és az FIA javaslatát korábban pártoló Mercedes is megkérdőjelezte a változtatás célszerűségét. Miután a motorgyártók ismertették kételyeiket az FIA szakemberei előtt, egyelőre úgy tűnik, hogy nem változtatnak a Motorsport Világtanács elmúlt év decemberében megszavazott tervein.

A Cosworth, a Mercedes és a Ferrari álláspontjával ellentétben a Renault viszont pozitívan vélekedik az FIA szabálymódosítási javaslatait illetően. Mindamellett, hogy egyértelmű határozat még nem született, egyes hírek szerint 2013-ban is engedélyezni fogják a V8-as erőforrások alkalmazását, azzal a kitétellel, hogy azonos teljesítménnyel kell rendelkezzenek a bevezetés előtt álló négyhengeres, turbófeltöltős motorok teljesítményével. A motorszabályokat érintő változásról legközelebb június 3-án foglalkozik majd a Motorsport Világtanács.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Török Nagydíj, 2011.05.20)
Az új hátsó szárny mellőzésére kényszerült a Ferrari

A Spanyol Nagydíj pénteki szabadedzésén a Ferrari csapat egy-két új tervezésű, illetve továbbfejlesztett hátsó légterelő szárnyat is pályára vitt. Köztük...

Hátsó légterelő szárny (Ferrari, Spanyol Nagydíj, 2011)
Ferrari 150 Italia: A hátsó szárny rezonanciájának csökkentése

A Lotus és a Red Bull Racing alakulat versenyautóin lévő megoldáshoz hasonlóan a Ferrari által a Spanyol Nagydíjra elhozott hátsó...

Első fékhűtés (Team Lotus, Spanyol Nagydíj, 2011)
Lotus Renault T128: Módosított fékhűtés

A 2011-es szezon ötödik állomásaként szereplő Spanyol Nagydíjnak otthont adó barcelonai versenypálya hozzávetőlegesen 60%-os szinten veszi igénybe a versenyautók fékrendszerét....

Close