Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Mugellóban lesz majd a szezon közbeni tesztelés | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Mugellóban lesz majd a szezon közbeni tesztelés

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.08.31. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,125
Mugello versenypálya (2011.06.24)

A belgiumi egyeztetés értelmében 2012-ben a Ferrari tesztpályáján, Mugellóban körözhetnek majd a csapatok az első európai futam előtt. © Scuderia Ferrari Marlboro

Az elmúlt hétvégén megrendezett Belga Nagydíj hétvégéjén döntés született a szezon közben végezhető tesztelésekkel kapcsolatban. Mint ismeretes, a Formula-1 jelenlegi szabályrendszere nem teszi lehetővé a versenyek közötti időtartamra vonatkozóan a tesztsorozatok lebonyolítását. Az elmúlt hónapokban viszont a csapatok egyre inkább hangot adtak igényüknek arra vonatkozóan, hogy a korábbi években alkalmazott eljáráshoz hasonlóan a Nemzetközi Automobil Szövetség ismét engedélyezze valamilyen formában az idény közben végezhető teszteléseket.

A 2009-es évben az F1 szabályrendszeréből száműzött szezon közben végezhető felkészülések visszatérésével kapcsolatban Barcelona és Silverstone mellett Jerez is szóba került, mint lehetséges helyszínek, de végül a tárgyaláson résztvevő felek közös megegyezésének értelmében a Mugellóra esett a választás. Mivel a csapatok többsége angliai központtal rendelkezik, ezért elsődlegesen azt szerették volna elérni, ha a tesztelések helyszíne is Angliában lett volna, de végül a Ferrari tesztpályája mellett született döntés.

A belgiumi egyeztetés mellett papírra vetették a szezon előtti tesztelések menetrendjét is, amely szerint a 2012-es évben február 7…10 között Jerezben, február 21…24 között Barcelonában és március 1…4 között szintén a spanyolországi pályán készülhetnek majd a csapatok az új idényre. Természetesen meghatározásra került az új mugellói tesztsorozat időpontja is, amely a szezon első európai állomása előtt május első hétvégéjén kerül majd lebonyolításra.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Első légterelő szárny (Team Lotus, Belga Nagydíj, 2011)
Lotus Renault T128: Kételemű első légterelő szárny

A Spa-Francorchamps versenypályán megrendezett Belga Nagydíjra a Team Lotus istálló egy új kialakítású első légterelő szárnnyal próbálkozott. A szezon eddigi...

Első légterelő szárny (Mercedes GP Petronas F1 Team, Belga Nagydíj, 2011)
Mercedes MGP W02: Új légterelő idom az első szárnyon

A Mercedes alakulat a belgiumi futamra kisebb módosítást végzett a W02-es első légterelő szárnyával kapcsolatban. A változtatás eredményeképpen a felső...

Orrkúp (Toro Rosso, Belga Nagydíj, 2011)
Toro Rosso Ferrari STR6: Magasabb építésű orrkúp

A Toro Rosso alakulat a Belga Nagydíjra összeállított aerodinamikai csomag részeként egy módosított orrkúppal jelent meg a Spa-Francorchamps versenypályán. Az...

Close