Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Montezemolo változásokat akar a szabályokban | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Montezemolo változásokat akar a szabályokban

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.28. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,070
Luca di Montezemolo (Ferrari, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)

A Ferrari elnökének véleménye szerint a Formula-1 jelenlegi szabályai egyszerű aerodinamikai tesztbázissá változtatják a sportot. © Scuderia Ferrari Marlboro

A Ferrari elnöki posztjában helyet foglaló Luca di Montezemolo már a tavalyi évben is kifejtette nemtetszését a 2013-tól életbe lépő új motorszabályokkal kapcsolatban, miszerint a jelenlegi 2.4 literes V8-as erőforrások helyett turbófeltöltős, 1.6 literes motorok lesznek az F1-ben.

A maranellói gárda vezetője a Ferrari 2011-es versenygépének bemutatóján is elmondta véleményét, miszerint a Formula-1 jelenlegi szabályozása csakis kizárólag aerodinamikai téren enged némi mozgásteret a csapatok számára, ami egyáltalán nem jó irányt mutat a kategória számára.

A Nemzetközi Automobil Szövetséggel közösen meg kell találnunk annak a módját, miként tudunk javítani a jelenlegi szabályrendszeren. Úgy gondolom, hogy nem kellene tovább engedni azt, hogy ez legyen az egyedüli olyan professzionális sportág, ahol nincs engedélyezve az edzés. Megfelelő szabályozásokkal engedélyezni kellene a szezon közben végezhető teszteket, hiszen így a csapatoknak egyre többet kell invesztálni a számítógépes szimulációkba, valamint a szélcsatornákban elvégzendő feladatokra egyaránt.” – nyilatkozta Luca di Montezemolo.

Nem szabadna engedni azt sem, hogy a Formula-1 egyszerű aerodinamikai tesztbázissá váljon. Meg kellene engedni, hogy ésszerű keretek között a motorok terén is lehessen fejlesztéseket végezni. A sport lényege ugyanis a legjobb technológiákra, a legjobb teljesítményre és az innovatív ötletek megvalósítására való törekvés. lenne.” – tette hozzá a Ferrari elnöke.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Paddy Lowe (McLaren Mercedes, Török Nagydíj, 2010.05.30)
Új technikai vezetőt kapott a McLaren

A soron következő világbajnoki idény kezdete előtt a McLaren-Mercedes alakulat technikai részlegénél bekövetkezett szervezeti változásról számoltak be. A csapat elmondása...

Adrian Newey (Red Bull Racing, 2010.11.16)
Newey aggódik a hátsó szárnyak miatt

A 2011-es évre vonatkozóan számos ponton módosítottak a Formula-1 technikai szabályzatán, így többek között olyan újdonsággal kell megbarátkoznia a csapatoknak,...

Heikki Kovalainen (Team Lotus, Monacói Nagydíj, 2010.05.13)
Január végén érkezik a Team Lotus új autója

Az elmúlt években már többször is volt arra példa, hogy Formula-1-es csapat az adott szezonra tervezett új versenyautójának bemutatóját az...

Close