Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Monacóban is használható lesz a DRS | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Monacóban is használható lesz a DRS

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.08. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,529
Hátsó légterelő szárny (Red Bull Racing, Valencia teszt, 2011.02.01)

Annak ellenére, hogy egyes versenyzők óva intettek a DRS monacói használatától, az FIA nem fogadta el a felszólalók ellenérveit, így Monte Carlóban is lesz előzési zóna. © Red Bull Racing

Az előzetes hírekkel ellentétben mégis lehet majd használni a DRS-t a Monacói Nagydíjon. A Török Nagydíj helyszínén az FIA és a csapatok vezetői között folytatott egyeztetés során született döntést követően a Nemzetközi Automobil Szövetség versenyigazgatója, Charlie Whiting hivatalosan is bejelentette, hogy lesz előzési zóna a monacói futamon is.

Az elmúlt hetek során jó néhány versenyző hangot adott aggodalmának, hogy a szűk monte carlói utcákon nem lenne veszélytelen a DRS alkalmazása, mindamellett, hogy véleményük szerint a rövid egyenesek miatt igazán előnyt sem jelentene az előzésekhez. Mindezek ellenére viszont az FIA nem állt el az eredeti tervétől, vagyis a Légellenállást Csökkentő Rendszer monacói használatától, melyet a mai napon kiadott közlemény értelmében a pálya célegyenesében lehet majd használni a szabályzatban megadott feltételek teljesülése mellett.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Nico Rosberg (Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Flexibilis első szárnyat használ a Mercedes GP?

A Török Nagydíj szombati időmérőjét követően a Mercedes GP alakulat versenyautóival kapcsolatban olyan hírek láttak napvilágot, miszerint a Ross Brawn...

Formula1Tech Blog ajánló (Hírlevél)
Hírlevél: Hogy ne maradj le egyetlen egy bejegyzésről sem!

Szeretném a Kedves Olvasók figyelmébe ajánlani a Formula1Tech Blog hírlevél szolgáltatását, és egyben buzdítani a regisztrációra mindazokat, akiket érdekelnek a...

Első légterelő szárny és orrkúp (Force India, Török Nagydíj, 2011)
Force India Mercedes VJM04: Új első légterelő szárny és orrkúp

A Formula-1-es versenyautó elülső részének kialakítása fontos szerepet játszik az autó teljes egészében vett aerodinamikai hatékonyságára, így a legkisebb mértékű...

Close