Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Módosításokat végeztek a Hungaroringen | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Módosításokat végeztek a Hungaroringen

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.07.12. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,401
Hungaroring (Magyar Nagydíj, 2010)

Az FIA kérésére bukóterek leaszfaltozása és új helikopter-leszálló építése is megvalósult a mogyoródi ringen.

Kétségtelen, hogy az a versenypálya, amelyik egyszer sikerrel csatlakozott a Formula-1 világához, szeretné megtartani a futamrendezői szerepét a jövőben is. Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy egyre nagyobb versengés folyik annak érdekében, hogy újabb és újabb helyszínekre látogasson el a száguldó cirkusz mezőnye, ezért az olyan „régi” pályák esetében, mint például a Hungaroring, elengedhetetlen, hogy lépést tartsanak az új, modern versenypályák nyújtotta színvonallal és szolgáltatásokkal.

Az idei évben immáron 26-dik alkalommal kerül megrendezésre a mogyoródi versenypályán a Formula-1-es világbajnokság Magyar Nagydíja. A Nemzetközi Automobil Szövetség kérésére ezúttal újabb változtatások elvégzésére került sor, a pálya vonalvezetését illetően, amelynek keretén belül a dombos területre felvezető 3-as, és a középső szektorban található 8-as, valamint a 9-es számmal illetett kanyarokban lévő, korábban kavicsos búkótereket kellett leaszfaltozni. Ennek köszönhetően az új aszfaltozott bukótérre kerülő versenyautó pilótája a szükséges sebességcsökkentés megvalósítása mellett jóval biztonságosabb, és hatékonyabb módon tudja majd elvégezni a szükséges korrekciókat is.

A fentiekben említett területek mellett a pálya kiszolgáló- és külső területein is történtek változtatások. Mindamellett, hogy a parkolókhoz vezető külső utak leaszfaltozása is megtörtént, a Hungaroring egy új helikopter-leszállót is kapott.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Hátsó kerékfelfüggesztés (Lotus Renault GP, Angol Nagydíj, 2011)
Lotus Renault GP R31: Módosított hátsó kerékfelfüggesztés

A Ferrari alakulathoz hasonlóan a Lotus Renault GP csapat mérnökei is módosítottak az R31-es konstrukció hátsó kerékfelfüggesztésén. A lassú- és...

Diffúzor (Mercedes GP Petronas F1 Team, Angol Nagydíj, 2011)
Mercedes MGP W02: Hőálló bevonattal ellátott diffúzor (+Videó)

Ahogyan arról egy korábbi bejegyzésben már olvasni lehetett, a Mercedes GP alakulat egy hosszabb kialakítású kipufogórendszerrel látta el az Angol...

Kipufogó (Mercedes GP Petronas F1 Team, Angol Nagydíj, 2011)
Mercedes MGP W02: Módosított kipufogórendszer

Ahogyan az már a 2010-es évben is megfigyelhető volt, a technikai szabályzatban bevezetett szigorítások miatt a csapatoknak leginkább az autók...

Close