Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Módosítani kell az interlagosi versenypályán | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Módosítani kell az interlagosi versenypályán

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.11.23. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 976
Robert Kubica (Renault, Brazil Nagydíj, 2010)

Az év elején bekövetkezett balesetek miatt az FIA módosításokat írt elő a brazil pálya kialakításával kapcsolatban. © Renault

A 2011-es Formula-1-es világbajnoki szezon utolsó állomása, a Brazil Nagydíj előtt néhány nappal nyilvánosságra jutott, hogy a dél-amerikai futamnak otthont adó interlagosi versenypályán átalakításokat kell végezni. A Nemzetközi Automobil Szövetség által kiadott indoklás szerint az év elején bekövetkezett balesetek miatt válik szükségessé az átalakítás, amelynek célja nem más, mint a versenyzés biztonságának a növelése.

A szervezőknek azonban a hétvégi záró futammal kapcsolatban nem kell aggodalmaskodni, hiszen a Charlie Whiting vezette bizottság az idei versenyhétvégére vonatkozóan csap apróbb változtatásokat írt elő, míg a jelentősebb átalakítások majd csak a következő, 2012-es évben lebonyolításra kerülő eseménysorozatra válnak esedékessé. Az FIA közleménye szerint az utolsó kanyarban lévő bukótér és a boxutca bejárati része az, amelyen változtatni kell, miután két pilóta is életét veszítette az interlagosi ringen az év első felében.

Paulo Kunze és Gustavo Sondermann voltak azok a versenyzők, akik április hónapban egy sajnálatos baleset következtében veszítették el életüket a brazil pálya hosszú, és szűk célegyenesében, amely az elérhető nagy sebesség ellenére kisméretű kifutási zónát tartalmaz.

Mindamellett, hogy a fentiekben említett területeken a következő évben kell majd elvégezni a jelentősebb módosításokat, az FIA döntése szerint már a hétvégi versenyre is eszközölni kell kisebb változtatásokat a biztonság fokozásának reményében.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pirelli gumiabroncsok (Pirelli, Barcelona teszt, 2011.03.08)
Új fejlesztésű lágy gumikat kap a mezőny a brazil futamra

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli már az elmúlt hónapban bejelentette, hogy a szezonzáró Brazil Nagydíjon mely gumikeverékeket fogja majd...

Pálya animáció (Brazil Nagydíj, 2011)
Pálya animáció: Brazil Nagydíj, 2011 (Videó)

A 2011-es szezon végén a Formula-1-es vándorcirkusz Dél-Amerikába, a Brazil Nagydíj helyszínére utazik. A nagy múlttal rendelkező 4.3km hosszú interlagosi...

A Formula-1-es autó indítóberendezése
A Formula-1-es autó indítóberendezése

A Formula-1-es versenyautó futamra történő felkészítésekor számtalan részletre, felszerelésre oda kell figyelnie a csapatoknak: a pilóta sisakjára, a megfelelő rádiókapcsolatra,...

Close