Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Minden törésteszten átment a Williams FW35-ös autója | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Minden törésteszten átment a Williams FW35-ös autója

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2013.02.11. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,890
Valtteri Bottas (Williams, Jerez teszt, 2013.02.07)

A szezon előtti barcelonai tesztsorozaton teheti meg első kilométereit a Williams vadonat új versenygépe, az FW35-ös (Fotó: AT&T Williams)

A 2013-as mezőny résztvevői közül legutolsóként a Williams alakulat mutatja be a vadonat új tervezésű versenyautóját, amelyre a következő héten kezdődő barcelonai tesztsorozaton kerül majd sor.

 

A Formula-1 jelenlegi technikai szabályzata értelmében csakis abban az esetben lehet pályára vinni az adott konstrukciót, ha az sikeresen teljesítette a Nemzetközi Automobil Szövetség által előírt minden egyes statikus- és dinamikus töréstesztet egyaránt. A 2012-es évet megelőzően ezzel szemben valamelyest egyszerűbb volt a helyzete a csapatoknak, miután ezeket a kötelező vizsgálatokat elegendő volt a szezonnyitó nagydíjra elvégezni, és a szezon előtti tesztsorozatokon való részvétel ebből a szempontból nem volt korlátozva.

 

Az elmúlt héten lebonyolított első szezon előtti tesztsorozaton a Williams alakulat még a tavalyi évben használt négykerekűvel rótta a körök. A jerezi szereplést követően viszont mára a grove-i alakulat végleg búcsút inthet a 2012-es konstrukciónak, miután a vadonat új versenygép, az FW35-ös minden egyes karosszériaeleme sikeresen teljesítette az FIA töréstesztjeit. Ennek köszönhetően tehát a jövő heti barcelonai tesztsorozaton teheti majd meg első kilométereit a Renault V8-as erőforrással hajtott betontorpedó, amelyet hivatalosan a február 19-i bemutató során láthatunk majd először.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Hátsó légterelő szárny (Ferrari, Jerez teszt, 2013.02.07)
Ferrari F138: A hátsó szárny módosított lezáró lapjai

Mindamellett, hogy a Ferrari F138-as konstrukció hivatalos bemutatóján az új versenyautó kozmetikai panellel csinosított orrkúpja és az új fényezés vonta...

Fordítólemez (McLaren, Jerez teszt, 2013.02.07)
McLaren Mercedes MP4-28: Osztott fordítólemezek az orrkúp alatt

A Formula-1-es autók aerodinamikai egyensúlyát illetően az autó első légterelő szárnya, az orrkúp kialakítása, valamint annak magassága, és nem utolsó...

Első légterelő szárny (Mercedes, Jerez teszt, 2013.02.07)
Mercedes W04: Komplex első szárny a jobb stabilitásért

A szezon előtti tesztsorozatnak otthont adó jerezi versenypályán a Mercedes alakulat idei évre tervezett konstrukciójára ezúttal eltérő aerodinamikai csomagok elemei...

Close