Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Miért kérdéses az RB8 padlólemezének szabályossága? | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Miért kérdéses az RB8 padlólemezének szabályossága?

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.05.28. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,068
Padlólemez (Red Bull Racing, Monacói Nagydíj, 2012)

Az RB8-as hátsó kereke előtt a padlólemezen kialakított nyílás szabályosságának kérdése merült fel a Monacói Nagydíjon (Fotó: Red Bull Racing)

Nem sokkal azt követően, hogy az FIA legutolsó vizsgálatával végleg szabályosnak minősítették a Mercedes csapat által kifejlesztett, oly sokat vitatott Dupla (vagy Super) DRS-nek nevezett rendszert, máris elérkeztünk a következő szabályértelmezési vitához. A legutóbbi Monacói Nagydíj hétvégéjén ezúttal a Red Bull Racing alakulat által pályára vitt RB8-as konstrukció, egészen pontosan annak padlólemeze került a rivális csapatok látókörébe, amelynek kialakításának, és ezzel együtt szabályosságának felülvizsgálatát kérték a Nemzetközi Automobil Szövetségtől.

Az eddigi információk alapján a McLaren, a Ferrari és a Mercedes csapatok voltak azok, akik szerint vitatható az energiaitalosok támogatása alatt működő csapat mérnökei által az RB8-as hátsó kereke előtt a padlólemezen kialakított nyílások legalitása.

 

 

Előzmények…

Mint ismeretes, a 2011-es szezon egyik slágerfejlesztése – amelynek további használatát az idei évre betiltotta az FIA – a kipufogóval fújt diffúzorok voltak.

 

A folytatáshoz kattints ide!

 

***

A cikk a Formula1Tech Blog partnere, az F1 Világ Formula-1-es hírportál számára íródott, így annak publikálására is az említett oldalon került sor. Amennyiben visszajelzést szeretnél adni annak tartalmával kapcsolatban, szívesen fogadom azt a cikk ezen kivonata alatt található „Hozzászólások” részben, vagy ha privát üzenetben szeretnéd azt megosztani velem, akkor azt is megteheted a Névjegy menüpont alatt található kapcsolati űrlapon keresztül.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Miért kérdéses az RB8 padlólemezének szabályossága?, 5.0 out of 5 based on 2 ratings


Címkék: , , , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: FIA: Szabálytalan az RB8-as padlólemeze (FRISSÍTVE!) | Formula1Tech Blog

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Spanyol Nagydíj, 2012)
Teljesítményjavulásra számíthat a Ferrari a Shelltől

A Ferrari számára meglehetősen nagy a nyomás az idei évben, mind a csapatirányítás, mind pedig a szurkolók részéről, miután nem...

Mark Webber (Red Bull Racing, Monacói Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2012)

A Monacói Nagydíjra kidolgozásra kerülő versenystratégia összeállítása során figyelembe kellett venni, hogy a hercegség utcáin meglehetősen nehéz, csaknem szinte teljesen...

Nico Rosberg (Mercedes, Monacói Nagydíj, 2012)
Mercedeses szakemberrel erősít a Ferrari alakulat

A 2012-es szezon a Ferrari számára nem éppen az előzetes elvárások szerint alakult az eddigi futamok során, bár a Spanyol...

Close