Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Miből áll össze az egykori Sauber F1.08-as versenyautó? (Képgaléria) | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Miből áll össze az egykori Sauber F1.08-as versenyautó? (Képgaléria)

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.07.24. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 11,083

A Formula-1-es versenyautók mindig is különleges atmoszférát teremtenek, különösképpen akkor, amikor nemcsak láthatjuk azt, hanem hallhatjuk is a benne rejlő lóerő forrás különleges hangját. De vajon mitől is megy olyan gyorsan egy F1-es autó, és hogyan zsúfolhatják bele a szinte végletekig karcsúsított vonalvezetéssel rendelkező karosszéria alá az egyes mechanikai- és elektronikai alkatrészeket?

A Sauber F1 Team ezúttal egy igencsak különleges meglepetéssel rukkolt elő a Formula-1 szerelmesei számára. A 2008-as évben használt F1.08-as konstrukciót félbevágták, és az így kapott különleges metszetnek köszönhetően betekintést nyerhetünk egy F1-es versenyautó belsejébe.

A részletekről azonban beszéljenek inkább az alábbi fotók…

 

(Fotók: Sauber F1 Team)

 

Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)

 

Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)   Sauber F1.08 részletek (2012.07.24)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Miből áll össze az egykori Sauber F1.08-as versenyautó? (Képgaléria), 5.0 out of 5 based on 2 ratings


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (2)

  1. Szerző: Gergő | 2012.07.25. - 12:25

    Miért kell kitakarni a 4 éves konstrukció motor-váltó egységét? :/ már a videót is ostoba szögből vették föl sauberék…(majdnem szemből).
    Ez mind haszontalan marketingjáték…a mindenki által látott videójukon is a kormányt kezdi el magyarázni a csóka :DD kicsit tréfás…

    • Bevallom őszintén nekem is furcsa kissé ez a dolog. Az Általad említett részek bemutatásával lett volna igazán teljes ez az érdekes kezdeményezés.

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Fernando Alonso (Ferrari, Német Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Német Nagydíj (2012)

Az elmúlt hétvégén megrendezett Német Nagydíj ezúttal Ferrari sikerrel végződött, miután az olasz gárda kétszeres világbajnoka, Fernando Alonso győzelemre tudta...

Boxutcai gyakorlás (Red Bull Racing, Angol Nagydíj, 2012)
Gumi- és boxtaktika elemzés: Angol Nagydíj (2012)

A Formula-1-es vándorcirkusz 2012-es idényének kilencedik állomásaként megrendezett Angol Nagydíj jó néhány meglepetést tartogatott a csapatok stratégái számára, legalábbis a...

Pepe Jeans játék (2012.06.26)
Indulj a Pepe Jeans játékában: Belépőt nyerhetsz a Magyar Nagydíjra!

Talán egy kissé furcsa lehet a bejegyzés témája, hiszen ez nem igazán illeszkedik a blog legfőbb témájához, a Formula-1 technikai...

Close