Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Mercedes MGP W02: Extra hűtőnyílás az oldaldobozon | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Mercedes MGP W02: Extra hűtőnyílás az oldaldobozon

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.16. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,436
Oldalso kocsiszekreny (Mercedes, Kínai Nagydíj, 2011)

A kocsiszekrényen korábban alkalmazott kopoltyúzott kivágás helyett a kínai futamon egy nagyméretű nyílást alakítottak ki. © Mercedes GP Petronas F1 Team

A versenyautó erőforrásának, valamint a sebességváltó nem kívánt túlmelegedésének megelőzése érdekében a Mercedes csapat mérnökei módosítást végeztek a W02-es konstrukció oldalsó kocsiszekrényén. A padlólemez felső síkja mentén kivezetett kipufogócső feletti karosszéria-elemen a korábbi versenyeken három nyílásból álló kopoltyúzott részt alakítottak ki, míg a szezon harmadik futamán, a Kínai Nagydíjon teljesen nyitva hagyták az érintett területet.

A változtatásnak köszönhetően a karosszéria alatt kialakult magas hőmérsékletű levegő hatékonyabban ki tud áramolni. Ez nemcsak a motor, valamint a sebességváltó hűtésének hatékonyságát segíti elő, hanem a hátsó légterelő szárny, valamint a diffúzor irányába haladó magas hőmérsékletű levegőnek köszönhetően valamelyest nagyobb leszorító erőt lehet elérni az autó hátsó traktusát illetően, ami pedig segít a túlkormányozottság megelőzésében.

 

(Technikai fejlesztés – Mercedes GP Petronas F1 Team – Kínai Nagydíj, 2011)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Első légterelő szárny (Williams, Kínai Nagydíj, 2011)
Williams-Cosworth FW33: Mercedes-stílusú első szárny

A Williams csapat számos fejlesztéssel érkezett meg a 2011-es szezon harmadik futamára. Az újítások között szerepel az első légterelő szárny...

Pirelli gumiabroncs színkódok (Pirelli, 2011.04.07)
Egy extra készlet gumit kapnak a csapatok Kínában

Az elmúlt héten megrendezett Maláj Nagydíj pénteki szabadedzésén a kísérleti gumiabroncsokból összesen két kemény keveréket biztosított a Pirelli a csapatok...

Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)
Új kipufogórendszerrel próbálkozik a Williams Sanghajban

A nagy Formula-1-es múlttal rendelkező Williams alakulat számos újítással ruházta fel a 2011-es évre tervezett konstrukcióját. Ezek között előkelő helyet...

Close