Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Megjelölték a japán és a koreai pályákra szánt keverékeket | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Megjelölték a japán és a koreai pályákra szánt keverékeket

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.09.19. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,568
Pirelli szuperlágy gumi (McLaren Mercedes, Monacói Nagydíj, 2011.05.27)

A lágy- és a közepes keverékek után Koreában újra előkerülnek majd a piros színkóddal ellátott szuperlágy gumiabroncsok is. © Vodafone McLaren Mercedes

A Formula-1-es csapatokat gumiabroncsokkal ellátó Pirelli cég nyilvánosságra hozta azon keverékeinek típusát, amelyeket a Szingapúri Nagydíjat követő két nagydíjhétvégén biztosítani fognak majd a mezőny számára.

Ahogyan az már az idei szezon korábbi futamainak többségén megfigyelhető volt, az olasz gyártó leginkább a lágy- és a közepes gumiabroncsokból álló párosítást vitte magával a versenyhelyszínekre, és nem lesz ez másként a 2011-es idény 15-dik állomásaként megrendezésre kerülő Japán Nagydíj esetében sem. A Pirelli közlése szerint tehát a legutóbbi két futamhoz, a monzai és a spa-francorchampsi versenyekhez hasonlóan a sárga és a fehér színjelöléssel ellátott gumik lesznek majd a csapatok garázsaiban a suzukai boxokban is.

A Japán Nagydíjat követő koreai versenyen viszont a lágy gumitípusok társaságában már a Monacóban és a Hungaroringen is bevetett szuperlágy gumiabroncsok is szerephez jutnak majd.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (1)

  1. Visszajelzés: Nagyobb hangsúlyt kap a Pirelli lágy gumija | Formula1Tech

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Jules Bianchi (Ferrari, Fiorano teszt, 2011.09.15)
Aerodinamikai tesztekkel készültek a csapatok Szingapúrra

Az elmúlt napokban kissé szokatlanul ugyan, de szinte egymást követően zajlottak aerodinamikai tesztelések a Virgin Racing a Williams és a...

Renault motor (Red Bull Racing, Barcelona teszt, 2011.02.19)
Erősödik a Renault F1-es dominanciája

Az elmúlt napokban egyre több hírforrás adott számot a Formula-1-es csapatok és a motorbeszállítók közötti helyezkedésekről, miszerint egyesek a jelenlegi...

Pirelli gumiabroncs színkódok (Pirelli, 2011.04.07)
Módosulhat a gumiabroncsok jelölési módja 2012-ben

Miután a Pirelli legutóbb a jelenlegi gumiválasztással kapcsolatban fejezte ki nemtetszését a csapatok és az FIA számára, ezúttal egy újabb...

Close