Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  McLaren Mercedes MP4-26: Módosított első légterelő szárny | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

McLaren Mercedes MP4-26: Módosított első légterelő szárny

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.04.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,537
Első légterelő szárny (McLaren Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2011)

A szezon előtti utolsó tesztsorozatokon kipróbált, összesen kilencféle első szárny után a McLaren változtatott a véglezáró elemen. © Vodafone McLaren Mercedes

A McLaren alakulat már a szezon előtti utolsó tesztsorozatok alkalmával többféle, szám szerint kilenc különböző kialakítású első légterelő szárnyat is pályára vitt annak érdekében, hogy javítsanak az MP4-26-os konstrukció teljesítményén. A kipufogórendszerrel kapcsolatos nehézségeik mellett az új autó elülső részének teljesítményével volt még sok gondja a wokingi csapatnak.

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon bevetett első légterelő szárny egy teljesen új kialakítású véglezáró elemet kapott, amely az oldalsó részén egyetlen egy nagyobb méretű kivágást tartalmaz. A változtatással a wokingi mérnökcsapat azt kívánta elérni, hogy növeljék a szárny alatt áthaladó légáramlatok mennyiségét, és a véglezáró lemezen kialakított nyílás révén pedig egy jóval határozottabb áramlást kívántak biztosítani az első kerekek irányába, amely stabilabbá tette az autó elülső részét.

A véglezáró elem felső élén korábban alkalmazott, nagyjából háromszöghöz hasonlítható vízszintes légterelő profil megszűnt, és mindezek mellett a lap hátsó éle íveltebb formát kapott, ahol egy extra légterelő peremet is elhelyeztek a leváló légáramlatok kedvezőbb aerodinamikai hatása érdekében.

 

(Technikai fejlesztés – Vodafone McLaren Mercedes – Ausztrál Nagydíj, 2011)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pilótafülke kiegészítő szárny (Force India, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Force India Mercedes VJM04: Légterelők a pilótafülke oldalán

A Ferrari csapat által alkalmazott megoldáshoz hasonlóan a Force India istálló által megépített VJM04-es versenyautók orrkúpjának két oldalán, a visszapillantó...

Formula-1-es autórádió
A Formula-1-es autórádió

A mai modernkori Formula-1-ben elengedhetetlen a megfelelő hatékonyságú kommunikációt biztosító technikai felszerelések alkalmazása. De ha ennek a rendszernek a versenypályán...

Orrkúp (Sauber F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2011)
Sauber Ferrari C30: Fordítólemezek az orrkúp alatt

A versenyautó elülső részének kialakítása fontos szerepet játszik az autó teljes egészében vett aerodinamikai hatékonyságára vonatkozóan, így a legkisebb mértékű...

Close