Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  McLaren Mercedes MP4-26: Módosított első légterelő szárny | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

McLaren Mercedes MP4-26: Módosított első légterelő szárny

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.26. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,704
Első légterelő szárny (McLaren Mercedes, Európa Nagydíj, 2011)

Az első légterelő szárnyon elvégzett fejlesztéssel az autó alulkormányozottságát igyekeztek elkerülni a mérnökök a kanyargós valenciai pályán. © Vodafone McLaren Mercedes

A McLaren csapat már a szezon előtti utolsó tesztsorozatok során többféle, szám szerint kilenc különböző kialakítású első légterelő szárnyat is pályára vitt annak érdekében, hogy minél jobban javítsanak az MP4-26-os konstrukció menetteljesítményén. A fejlesztések ezen irányvonala a nagydíjak előrehaladtával tovább folytatódik, melynek jeleként a szezon nyolcadik fordulójául lebonyolításra kerülő Európa Nagydíjra készített első szárny is árulkodik.

A Valencia utcáin kialakított versenypályán bevetett első légterelő szárny teljesen új kialakítású véglezáró elemeket kapott, amelyek két nagyobb méretű kivágást tartalmaznak. A változtatással a wokingi csapat mérnökei azt próbálták biztosítani, hogy növeljék a szárny vízszintes légterelő lapjai alatt áthaladó légáramlatok mennyiségét, és a véglezáró lemezen kialakított nyílások révén pedig egy jóval határozottabb áramlást kívántak kialakítani az első kerekek irányába, amely stabilabbá tette az autó elülső részét.

A véglezáró elem felső élén korábban alkalmazott, leginkább háromszöghöz hasonlítható vízszintes légterelő profil ezúttal sem került rá a véglezáró lapokra.

 

(Technikai fejlesztés – Vodafone McLaren Mercedes – Európa Nagydíj, 2011)

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Orrkúp (Red Bull Racing, Európa Nagydíj, 2011)
Red Bull-Renault RB7: Átalakított fordítólemezek az orrkúp alatt

A Formula-1-es versenyautó elülső részének kialakítása fontos szerepet játszik az autó teljes egészében vett aerodinamikai hatékonyságra vonatkozóan, így a legkisebbnek...

Hátsó fékhűtés és kerékfelfüggesztés (Ferrari, Európa Nagydíj, 2011)
Ferrari 150 Italia: Módosított hátsó kerékfelfüggesztés

Az Európa Nagydíjnak otthont adó valenciai versenypályán a Ferrari alakulat újra próbára tette a Ferrari 150 Italia módosított hátsó kerékfelfüggesztését,...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
FIA: Még marad a két előzési zóna

A 2011-es évben bevezetett technikai újítások közül az egyik legjelentősebb helyet a pilóta által menetközben állítható hátsó légterelő szárny foglalja...

Close