Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Koreában ismét előkerülnek a szuperlágy gumik | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Koreában ismét előkerülnek a szuperlágy gumik

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.09.16. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,603
Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)

Az Indiai Nagydíjjal bezáróan ismertté váltak a Pirelli által kiválasztott gumiabroncsok típusai (Fotó: Pirelli)

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója az elmúlt napokban hivatalosan is bejelentette azon gumikeverékeit, amelyek a csapatok rendelkezésére állnak majd a soron következő, Szingapúri Nagydíj után megrendezésre kerülő három nagydíjhétvégén.

 

A korábbi gyakorlatnak megfelelően a Pirelli a vizes aszfaltra tervezett gumiabroncsokon kívül továbbra is kétféle gumikeveréket biztosít versenyről-versenyre minden egyes alakulat számára. Az október elején Suzukában megrendezésre kerülő Japán Nagydíjra a pálya kanyargós vonalvezetése, és a tempósabb kanyarkombinációk adta kihívások figyelembe vételével az olasz gyártó a lágy- és a kemény keverékkel rendelkező papucsokat viszi majd magával, éppúgy, mint az Indiai Nagydíj esetében.

 

Az indiai versenyhétvégét megelőző Koreai Nagydíj tekintetében viszont már kissé másként határozott a Pirelli motorsporttal foglalkozó részlege. A monacói, a kanadai és a szingapúri versenypályák esetében is deklarált gumipárosítás lesz ugyanis jelen majd a koreai eseménysorozaton is, vagyis a lágy keverék mellett újra a piros színjelölésű szuperlágy abroncs lesz terítéken.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Új motorburkolat (Mercedes, Magny-Cours teszt, 2012.09.13)
Mercedes W03: A DDRS hatékonyságát növelő motorburkolat

Az Olasz Nagydíjat követően Magny-Coursban megrendezésre került háromnapos tesztsorozat utolsó napján a Mercedes alakulat újabb aerodinamikai fejlesztést tett próbára. Miután...

A Mercedes W03 kipufogórendszere (Mercedes, Magny-Cours teszt, 2012.09.11)
Mercedes W03: Az új kipufogórendszer és az ECU összefüggései

A 2012-es szezon elején életbe lépett új technikai szabályoknak köszönhetően a csapatoknak végleg búcsút kellett inteni a tavalyi idényben slágerterméknek...

Csuti László (RCM Motorsport, Euro-Ring, 2012.09.02)
Csapatvezető és pilóta egy személyben: Interjú Csuti Lászlóval

A technikai sportokban, és azon belül is az autósportokban való részvétel egy pilóta, vagy egy csapat számára egyaránt többféle cél...

Close