Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Komoly újításokat ígér a McLaren | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Komoly újításokat ígér a McLaren

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.13. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,124
Martin Whitmarsh (McLaren Mercedes, Koreai Nagydíj, 2010.10.22)

A wokingi gárda nem bánkódik az F-csatorna betiltása miatt. A McLaren újabb innovatív fejlesztésekkel készül az új idényre. © Vodafone McLaren Mercedes

A McLaren-Mercedes alakulatának vezetője, Martin Whitmarsh egy korábbi interjújában úgy vélekedett, hogy a csapat jó döntést hozott, amikor elhatározták, hogy nem viszik pályára a 2011-es évre tervezett konstrukciójukat a szezon első tesztsorozatán.

A Lewis Hamilton és Jenson Button kettőssel induló csapat február 4-én fogja majd bemutatni a nagyérdeműnek az idei évre tervezett, MP4-26-os nevet viselő konstrukcióját, ami pedig azt jelenti, hogy a fentiekben említett spanyolországi tesztelés során a 2010-es autó módosított változatát fogják pályára vinni.

Az MP4-26-os versenyautó fejlesztési üteme az előzetes terveink szerint halad, és a tesztelések teljesítését követően február 4-én lesz majd a bemutatója.” – nyilatkozta Martin Whitmarsh.

A tavalyi szezonban a McLaren alakulat egy zseniális újítással rukkolt elő. Az F-csatorna használatának előnyeit látván a rivális csapatok sorra átvették azt, és megépítették a saját aerodinamikai kiegészítőjüket. A 2011-es konstrukció későbbi bemutatása miatt a mezőny többi résztvevőjének viszont kevesebb idejük lesz majd, hogy a szezonkezdet előtt reagáljanak a McLaren radikális fejlesztéseire. A wokingi gárda vezetője ugyanis egy korábbi interjújában elmondta, hogy komoly újításokkal készülnek az új idényre.

A 2011-es évben új technikai szabályzatnak kell megfelelni. Az új autóval nemcsak ezeknek kívánunk maradéktalanul eleget tenni, hanem további olyan megoldásokkal próbálkozunk majd, amelyekkel maradéktalanul kihasználhatjuk a szabályok adta lehetőségeket.” – tette hozzá a McLaren Mercedes csapatvezetője.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Ferrari F10 bemutató (Ferrari, Maranello, 2010.01.28)
Január végén jön az új Ferrari F1-es autó

A Ferrari alakulat hivatalosan is bejelentette a 2011-es évre tervezett versenyautójuk bemutatójának időpontját. A január 28-án megrendezésre kerülő eseményt a...

Jarno Trulli (Team Lotus, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.20)
A Lotus 2011-es autója is Valenciában debütál

A Team Lotus alakulat vezetősége is úgy döntött, hogy nem tartanak nagyszabású ünnepélyes ceremóniát a 2011-es évre tervezett konstrukciójuk bemutatója...

McLaren Mercedes MP4-25 bemutató (McLaren Mercedes, 2010.01.29)
A McLaren kitolja az új autó bemutatójának időpontját

A McLaren-Mercedes alakulat hivatalosan is közzétette, hogy az idei év első tesztsorozatán még nem a 2011-es szezonra tervezett konstrukciójukkal, hanem...

Close