Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Kiválasztották a gumikat az első három nagydíjra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Kiválasztották a gumikat az első három nagydíjra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.02.16. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,554
Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)

Nagyobb futófelülettel és módosított keverékekkel készül a Pirelli a 2012-es évre. © Pirelli

A Formula-1 hivatalos gumibeszállítója, a Pirelli nyilvánosságra hozta a 2012-es szezon első három nagydíjára szánt gumitípusok kilétét.

A március közepén kezdődő szezon első, Ausztrál Nagydíján a lágy- és a közepes keménységű gumikeverékek állnak majd a csapatok rendelkezésére, csakúgy, mint a versenynaptár harmadik sorában szereplő sanghaji futam esetében. A melbourne-i nyitányt követően lebonyolításra kerülő Maláj Nagydíjon pedig a csapatok a közepes összetételű papucsok mellett kemény gumikkal küldhetik majd pályára az autókat.

Az olasz gyártó a 2012-es szezonra készített gumiabroncsok tekintetében elvégzett néhány változtatást. A kisebb rádiusszal rendelkező peremrésznek köszönhetően nagyobb futó-, és ezzel együtt nagyobb tapadási felület alakult ki. A Pirelli által kiadott információk szerint a szuperlágy gumik összetétele nem változott a tavalyi idényben használt specifikációhoz képest, ezzel szemben viszont a kemény, a közepesen kemény és a lágy gumiabroncsok keverékein már végeztek változtatásokat. A gyártó legfőbb célja továbbra is az, hogy a megfelelő menetteljesítmény biztosítása mellett minél izgalmasabb futamokat lássanak a nézők. A Pirelli becslése szerint a soron következő szezonban bevezetésre kerülő módosított keverékeknek köszönhetően a gumik között korábbiakban mért nagyjából 1.5 másodperces körönkénti különbség helyett mindössze 0.8 másodperces differencia várható majd.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Nick Heidfeld kerékcserére vár (Lotus Renault GP, Magyar Nagydíj, 2011)
Levegő, vagy nitrogén: Változik a kerékcserék módja 2012-ben

Néhány nappal ezelőtt arról lehetett beszámolni, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség engedélyével újabb biztonsági eszközzel bővül a csapatok 2012-es évben...

A Ferrari F2012-es visszapillantó tükre (Ferrari, Jerez teszt, 2012.02.09)
Az F1-es visszapillantó tükör

A Formula-1-es versenyautók visszapillantó tükrei nem igazán vannak különleges jellemzőkkel felruházva, és talán műszaki szempontból sem olyan érdekesek, mint például...

Az F1 hivatalos gumibeszállítója (Pirelli, Török Nagydíj, 2011.05.05)
Jobbak lettek a Pirelli 2012-es gumijai?

A Formula-1-be a 2011-es évben visszatért Pirelli január végén ismertette, hogy milyen tervekkel készül a soron következő szezonra. Az olasz...

Close