Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Kijelölték a bahreini előzési zónát | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Kijelölték a bahreini előzési zónát

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.04.17. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,426
Előzési zóna (Bahreini Nagydíj, 2012)

A Bahrain International Circuit célegyenesében lehet majd laposabbra állítani az autók hátsó légterelő szárnyát. © FIA

Miután a tavalyi évben a Bahreinben eluralkodott belviszályok miatt nem látták biztonságosnak a Formula-1-es futam megrendezését, a száguldó cirkusznak mellőznie kellett a sivatagi versenyhelyszínt. A Nemzetközi Automobil Szövetség a 2012-es szezonra is betervezte a sakhiri viadalt, de annak végleges megrendezésére alig néhány nappal ezelőtt bólintottak rá az illetékesek, miután még mindig nem teljesen zavartalan a helyzet a Bahreini Nagydíjnak otthont adó térségben.

Éppen ezért a mezőny első ízben tapasztalhatja majd meg a tavalyi esztendőben bevezetett, a pilóta által menetközben állítható hátsó légterelő szárny előnyeit a Bahrain International Circuit versenypályán. Az FIA ugyanis úgy határozott, hogy az előzést segítő rendszer használata a sivatagi aszfaltcsík célegyenesében lesz majd aktiválható.

A sebességmérési pont, ahol az előzésre készülő pilótának 1 másodpercen belül kell haladnia az előtte autózó ellenfeléhez képest, a 14-es számmal jelölt kanyart megelőző fékezési zóna előtt lesz majd kijelölve, és a DRS-nek nevezett Légellenállást Csökkentő Rendszert a célegyenesbe történő behajtást követően, a 15-ös kanyar után 270m-rel lehet majd működésbe hozni, és kihasználni a laposabb szárnyállás révén keletkezett sebességtöbbletet.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.0/5 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Kijelölték a bahreini előzési zónát, 4.0 out of 5 based on 1 rating


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Technikai követelmények (Kínai Nagydíj, 2012)
Technikai követelmények: Kínai Nagydíj (2012)

A Formula-1 2012-es vándorcirkusza a malajziai állomást követő háromhetes szünet után Kínában folytatja tovább a versenyzést, ahol a pilóták a...

Előzési zóna (Kínai Nagydíj, 2012)
Újra egy előzési zóna lesz a Kínai Nagydíjon

A 2011-es évben bevezetett menetközben állítható hátsó légterelő szárnyak használatával kapcsolatban a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy határozott, hogy a tavalyi...

Tokunaga és Petrov (Lotus F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2012)
Technikai szakembert veszített a Lotus F1 Team

A Lotus F1 Team hivatalos közleménye szerint a csapat technikai igazgató helyettese, Naoki Tokunaga elhagyja pozícióját, így ez a poszt...

Close