Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Kihívás a Renault motorok alkalmazása a Lotus számára | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Kihívás a Renault motorok alkalmazása a Lotus számára

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.25. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,002
Jarno Trulli (Team Lotus, Abu-Dzabi teszt, 2010.11.20)

Új motorbeszállító, új sebességváltó, és teljesen új hidraulikai rendszer kap helyet a csapat 2011-es versenygépében, amelyek adaptációja komoly kihívást jelentett a mérnököknek. © Team Lotus

Graham Watson, a Team Lotus alakulatának vezetője egy korábbi interjújában arról beszélt, hogy a téli tesztelések során jó néhány komolyabb kihívással kellett szembesülniük a 2011-es évre szánt versenyautó kifejlesztésekor. Mindamellett, hogy a csapat a Renault személyében egy új motorszállítóval gazdagodott, a Red Bull Technology által biztosított sebességváltót és hidraulikai rendszert is megfelelő módon kellett adaptálniuk az új négykerekűbe.

A téli időszak igencsak sok nehézséget tartogatott a számunkra, hiszen a jövőben a Renault biztosítja nekünk a motorokat. Mindezek mellett partneri viszonyt építettünk ki a Red Bull Technology-vel is, akik pedig az új sebességváltót és a hidraulikai rendszert adják majd nekünk. Mindezek együttesen pedig nem kis kihívást okoztak számunkra a fejlesztések során.” – nyilatkozta Graham Watson.

Az elmúlt szezonban sem volt egyszerű a helyzetünk, és nyilvánvalóan ezúttal sem lehet lazsálni. Teljesen saját erőforrások igénybevételével építettük meg az új utónkat, ami nem kevés időt emésztett fel. Alapesetben egy Formula-1-es alakulatnak évekre van szüksége ahhoz, hogy teljes mértékű F1-es csapattá fejlődjön, de én úgy érzem, hogy az elmúlt időszakban nagyszerű munkát végeztünk. Bízom benne, hogy mindez az új versenyautó teljesítményében és megbízhatóságában is meg fog majd mutatkozni.” – tette hozzá a Team Lotus szakembere.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Sebastian Buemi (Scuderia Toro Rosso, Brazil Nagydíj, 2010.11.05)
A Toro Rosso készen áll a KERS-re

Az idei évben életbe lépett szabálymódosításoknak megfelelően újra visszatér a Formula-1-be a Kinetikai Energia Visszanyerő Rendszer. A Toro Rosso alakulat...

Az autó felkészítése (Hispania Racing Team, Bahrain Nagydíj, 2010.03.12)
Az új Hispania az utolsó teszten léphet pályára

A tavalyi évben debütált Hispania Racing Team minden előzetes tesztelés nélkül vágott neki az elmúlt 2010-es szezonnak, és sajnálatos módon...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Az FIA kiáll az új szabályok mellett

A Formula-1-et figyelemmel kísérők számára már-már megszokottá vált, hogy a sport szabályalkotói minden egyes szezonra több-kevesebb módosítással rukkolnak elő a...

Close