Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Kétkiállásos boxtaktikát jósol a Pirelli Monacóra | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Kétkiállásos boxtaktikát jósol a Pirelli Monacóra

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.05.24. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,392
Pirelli szuperlágy gumi (McLaren Mercedes, Monacói Nagydíj, 2011.05.27)

A Pirelli által gyártott szuperlágy gumiabroncs az idei évben először a Monacói Nagydíjon mutatkozik majd be. © Vodafone McLaren Mercedes

A 2011-es szezonban a Formula-1-be visszatért Pirelli számára a Monacói Nagydíj újabb mérföldkőnek számít majd. A száguldó cirkusz újdonsült gumibeszállító partnere ugyanis a monte carlói futam hétvégéjén veti be az idei szezonban elsőként a szuperlágy gumikeverékét.

Szakemberek állítása szerint az olasz cég piros jelzéssel ellátott abroncsa mindössze egyetlen egy körön fog maximális tapadást biztosítani, és vélhetően gyors ütemű kopást produkál majd. Éppen ezért úgy tűnik, hogy az időmérő alkalmával lehet majd a legjobban felhasználni azt, amikor a pilóták igyekeznek egy gyors körrel minél jobb rajtpozíciót elérni.

A Pirelli motorsport igazgatója, Paul Hembery úgy véli, hogy az ausztrál versenyhelyszínhez hasonlóan a monacói hercegségben is kétkiállásos boxtaktikákat láthatunk majd, mivel elmondása szerint a két pálya hasonló jellemzőkkel bír. Az biztos, hogy egyelőre a Pirelli számára is jó néhány kérdőjel van még az új abroncsok szereplésével kapcsolatban, éppen ezért a csapatoknak sem lesz egyszerű dolga az autók felkészítése során.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Újabb verzió a 2013-as motorszabállyal kapcsolatban

A Formula-1 2013-as szezonjára tervezett új motorszabályok körüli egyeztetések tovább folytatódnak. A legújabb hírek szerint az sem elképzelhetetlen, hogy az...

Előzési zóna (Monacói Nagydíj, 2011)
A monacói alagútban nem lehet használni a DRS-t

A versenyhétvégét megelőző napokban pont került az állítható hátsó szárny monacói használatával kapcsolatos, hetek óta tartó huzavona végére. Az idei...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Nem módosítottak a 2013-as motorszabályon

A legutóbbi Spanyol Nagydíj hétvégéjén a Formula-1-es motorszállítók és a Nemzetközi Automobil Szövetség között újabb egyeztetés zajlott le a 2013-as...

Close