Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Két kerékcserével számol a Pirelli | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Két kerékcserével számol a Pirelli

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.01.18. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 888
Pirelli teszt (Abu-Dzabi, 2011.01.17)

A Formula-1 új gumibeszállítója, a Pirelli számára még nem ismert mindent versenypálya, így futamonként legalább két kerékcserét jósolnak minden pilótának. © Pirelli

A 2011-es évben életbe lépő új technikai szabályok minden bizonnyal befolyásolják majd a csapatok idei szereplését, de amit igen nagy valószínűséggel ki lehet jelenteni, hogy a Formula-1 korábbi hivatalos gumibeszállítóját, a Bridgestone-t váltó Pirelli jelentős szerepet játszhat majd ebben.

A szezon előtti tesztelések során nagy hangsúlyt fektetnek az új gyártó különböző gumikeverékeinek próbájára, hiszen nem sok tapasztalati adat áll még a mérnökök rendelkezésére, hogy hosszabb távon miként befolyásolják a Pirelli abroncsai a versenyautók menettulajdonságait. Éppen ezért könnyedén előfordulhat, hogy az új gumiabroncsok révén a tavalyi szezonnál jóval nagyobb szerepet fog majd kapni a taktika, ugyanis a Pirelli szakemberei úgy számolnak, hogy a 2011-es nagydíjak alkalmával legalább két kerékcserére lesz majd szükséges minden egyes pilótának.

A Bridgestone esetében előfordult olyan is, hogy a pilóták szinte a teljes versenytávot ugyanazzal a gumigarnitúrával teljesítették, éppen ezért a kerékcserékkel való taktikázások jelentősége igencsak minimális szintre apadt. A Pirelli szerint viszont erre az idei évben már nem lesz lehetőség, ugyanis elmondásuk szerint annak a versenyzőnek, aki valóban jó köridőket akar produkálni, futamonként legalább két kerékcserére lesz majd szüksége.

Bízunk benne, hogy a versenyeken legalább két kerékcserét el kell majd végezni minden pilóta esetében. Ezzel is a saját magunk módszereivel megpróbáljuk fokozni a versenyek izgalmát. Természetesen ehhez hozzátartozik az is, hogy a 2011-es év lesz a bemutatkozó idényünk a Formula-1-ben, így tehát még nincs tapasztalatunk minden egyes versenypályát illetően.” – nyilatkozta a Pirelli Formula-1-es projektjét vezető Paul Hembery.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék:


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Pedro de la Rosa (Pirelli, Abu Dzabi teszt, 2011.01.17)
Eredményesen zárult a Pirelli első éjszakai tesztje

A Pirelli hivatalos tesztpilótája, Pedro de la Rosa eredményesnek ítélte az olasz gumigyártó által szervezett első éjszakai tesztelést, amelyre a...

Christian Horner (Red Bull Racing, Olasz Nagydíj, 2010.09.11)
Bízik az új szabályokban a Red Bull csapatvezetője

A 2010-es évben világbajnoki címet szerzett Red Bull Racing istálló csapatvezetője, Christian Horner bizakodásának adott hangot a soron következő szezonra...

Lewis Hamilton (McLaren Mercedes, Abu Dzabi Nagydíj, 2010.11.12)
Megbízhatósági gondok a McLarennél?

A McLaren Mercedes alakulat technikai igazgatójaként tevékenykedő Paddy Lowe egy korábbi interjújában elmondta, hogy az eredeti terveik szerint a 2011-es...

Close