Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Két ismert mérnök csapatváltásra készül | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Két ismert mérnök csapatváltásra készül

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.07.27. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,547
Giorgio Ascanelli (Toro Rosso, Spanyol Nagydíj, 2012)

A Scuderia Toro Rosso technikai igazgatója a Ferrarihoz készül (Fotó: Sutton Images)

Mindamellett, hogy a 2012-es Formula-1-es szezon a közepéhez érkezett, újabb hírek láttak napvilágot két neves mérnök átigazolásával kapcsolatban.

A középmezőnybe sorolható Scuderia Toro Rosso alakulatának technikai igazgatója, Giorgio Ascanelli elhagyni készül jelenlegi munkaadóját, és a maranellói székhelyű Ferrarinál kívánja tovább folytatni F1-es pályafutását. Az olasz alakulathoz történő leszerződése esetén újra egyesítheti majd erejét a Ferrari jelenlegi technikai vezetőjével, Pat Fry-al, akivel az egykori Benetton alakulatnál már dolgozott együtt.

Egyelőre még nem ismert, hogy milyen szerepet szán majd a Ferrari a csapathoz érkező Ascanelli számára, így csak találgatni lehet, hogy valamiféle operatív feladatkört láthat majd el új munkahelyén.

Úgy tűnik, hogy a Toro Rosso megüresedő technikai igazgatói széke nem marad oly sokáig gazdátlanul, hiszen egyes hírforrások a Formula-1-es berkekben szintén jól ismert James Keyt emlegetik utódként. Az angol szakember legutóbb a Sauber alakulatnál látott el hasonló feladatokat, ahonnan a 2012-es szezon előtt búcsúzott.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Renault RS27 motor (Renault, Jerez teszt, 2012.02.06)
Módosított ECU-beállításokkal folytatja a Red Bull Racing

A Magyar Nagydíj a Red Bull Racing számára talán a szokásosnál kicsit több munkát is hozhat, miután a Nemzetközi Automobil...

Pirelli gumiabroncs (Magyar Nagydíj, 2012)
Mit várhat a Pirelli a Magyar Nagydíjtól?

Az angliai és a németországi versenyhétvégéket követően – ahol az esős időjárás is hozzájárult az izgalmak fokozásához – a 27-dik...

Előzési zóna (Magyar Nagydíj, 2012)
Az FIA kijelölte a Hungaroring előzési zónáját

Az elkövetkező hétvégén megrendezésre kerülő, sorrendben a 27-dik Magyar Nagydíjat illetően a Nemzetközi Automobil Szövetség meghatározta a DRS használatára szánt...

Close