Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Két előzési zóna lesz az Európa Nagydíjon is | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Két előzési zóna lesz az Európa Nagydíjon is

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2011.06.07. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 1,139
Vitantonio Liuzzi (Force India, Európa Nagydíj, 2010.06.25)

A Kanadai Nagydíjat követően az utcai szakaszokat tartalmazó valenciai versenypályán is két előzési zónát jelöl majd ki az FIA. © Force India F1 Team

A Nemzetközi Automobil Szövetség az idei szezonban első ízben a hétvégén megrendezésre kerülő Kanadai Nagydíjon fogja érvényesíteni legújabb elképzelését, miszerint a Légellenállást Csökkentő Rendszer, közismertebb nevén a DRS használatához a futam ideje alatt két előzési zónát fog kijelölni.

A látványosabb verseny és az előzések számának növelése céljából bevezetni kívánt módosítás eredményeképpen tehát a kanadai futamnak otthont adó Gilles Villeneuve nevét viselő aszfaltcsíkon a hajtűkanyart követő egyenes szakaszon és a célegyenesben lehet majd aktiválni a pilótáknak a menetközben állítható hátsó légterelő szárny dőlésszögét változtatni képes mechanizmust.

A dupla előzési zóna azonban nemcsak a kanadai versenyen áll majd a pilóták rendelkezésére, hiszen az FIA már bejelentette, hogy a hónap végén megrendezésre kerülő, a 2011-es világbajnoki idény nyolcadik állomásaként megrendezésre kerülő Európa Nagydíj helyszínén, a valenciai utcai versenypályán is két egyenes lesz megjelölve a DRS használatára. Az előzetes tervek szerint a spanyolországi helyszín 10-es és a 12-es, valamint a 14-es és a 17-es számú kanyarjai által tagolt szakaszokon lehet majd laposabbra állítani a hátsó szárny felső profilját.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)


Címkék: , , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Williams FW33 orrkúp (AT&T Williams, Barcelona teszt, 2011.03.09)
Átfogó fejlesztésekkel készül a Williams Kanadára

A Williams alakulat idei teljesítménye messze alatta marad az előzetes elvárásoknak. A grove-i központú csapatnak egészen a két héttel ezelőtt...

Vitaly Petrov (Lotus Renault GP, Valencia teszt, 2011.02.01)
Megújul a Lotus Renault GP szimulátora

Nemrégiben arról lehetett olvasni, hogy a CFD technológia egyik legnagyobb elkötelezettje, a Marussia Virgin Racing kénytelen változtatni eddigi fejlesztési koncepcióján,...

FIA motorhome (Angol Nagydíj, 2009.06.18)
Mi lesz végre az új motorszabállyal?

Az FIA által előzetesen a 2013-as évtől bevezetni kívánt új motorszabályok körüli kálvária tovább folytatódott. A Motorsport Világtanács június 3-i,...

Close