Deprecated: Function split() is deprecated in /chroot/home/formulao/formula1tech.hu/html/con3.php on line 1004  Jelentős fejlesztések várhatóak a Mercedes W04-es autón | Formula1Tech Blog

Online látogatók

Ajánló

Technikai fejlesztések és megoldások: Olasz Nagydíj (2013) (2013.09.07) - A DRS és a szélárnyék-csaták kapcsolata Monzában (2013.09.06) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.27) - A McLaren aerodinamikai teszttel készül Monzára (2013.08.27) - Williams Renault FW35: Parabolikus hátsó légterelő szárny (2013.08.26) - Technikai fejlesztések és megoldások: Belga Nagydíj (2013) (2013.08.24) - Ezúttal két DRS szakasz lesz a Belga Nagydíjon (2013.08.20) - Milyen előnyt jelenthet a Lotus E21 nagyobb tengelytávja Spában? (2013.08.19) - A Pirelli ismertette a szingapúri futamig használatos keverékeket (2013.08.18) - A turbós motorok és a gumiabroncsok összhangjának fontossága (2013.08.18) - Új oldalsó gyűrődési zóna lesz a 2014-es autókban (2013.08.11) - Az információtechnológia szerepe és fejlődése a Hungaroringen (2013.08.07) - F1 2014: A technikai szabálymódosítások ismertetése (2013.08.06) - A gumihőmérséklet jelentősége és figyelése a versenypályán (+Videó) (2013.08.04) - A ballaszt szerepe és alkalmazási módjai az F1-ben (2013.08.03) - Újabb érdekes megoldás a hátsó gumik hőmérsékletkontrolljára? (2013.08.02) - Hell Ring: Új versenypálya-komplexumot kaphat Magyarország (+Videó) (2013.08.02) - Az F1-es autó életciklusa a pályán kívül (Videó) (2013.08.01) - Gumi- és boxtaktika elemzés: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.27) - Technikai fejlesztések és megoldások: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.26) - Technikai követelmények: Monacói Nagydíj (2013) (2013.05.25) - A siker kulcsa az F1-ben: Az aerodinamika szerepe 2013-ban (2013.05.22) - Módosított hátsó szárnyat tesztelt a Force India Duxfordban (2013.05.21) - A két leglágyabb keverékkel készül a Pirelli Monacóra (2013.05.21) - Monacóban újra a célegyenesben lesz az előzési zóna (2013.05.21) -

Jelentős fejlesztések várhatóak a Mercedes W04-es autón

Add a Startlaphoz
Írta: Papp István | 2012.12.28. PDF Betűméret növelése Betűméret csökkentése Betűméret visszaállítása Megtekintés: 2,306
Michael Schumacher (Mercedes, Ausztrál Nagydíj, 2012)

Feltételezések szerint a Mercedes 2013-as konstrukciója valamelyest hasonlítani fog majd a Red Bull Renault RB8-as modellhez (Fotó: Mercedes AMG Petronas Formula 1 Team)

A Sauber alakulatot követően a Mercedes csapat is sikerrel teljesítette a 2013-as évre tervezett konstrukcióval kapcsolatos kötelező törésteszteket.

 

A versenyzés biztonságának fokozása érdekében a Nemzetközi Automobil Szövetség 2012-es szabálymódosítása értelmében csakis az az autó léphet pályára, amelynek a karosszériaelemei teljesítik az FIA által kötelezően előírt, szám szerint 17db statikus- és dinamikus törésteszteket.

 

Egyes feltételezések szerint a Mercedes alakulat mérnökcsapata a vadonat új W04-es konstrukció megtervezéséhez alapul kívánja venni a 2012-es év bajnokcsapatának, a Red Bull Renault RB8-as autón látott műszaki megoldások egy részét. A németek jövő évi versenyautója a Pirelli gumiabroncsok megfelelőbb felhasználása érdekében új hátsó kerékfelfüggesztést fog kapni, míg az autó hátsó területét valamelyest szűkebbre kívánják megépíteni.

 

Ez utóbbi cél érdekében módosításokat végeznek a Mercedes motorhoz társított sebességváltón is, amelynek köszönhetően az oldaldoboz hátsó területe is módosulni fog. Az új autó hátsó traktusának átdolgozásával továbbá az idei évben bevezetett, az oldalsó kocsiszekrény fölé magasodó kipufogó-végződés aerodinamikai hatását is kamatoztatni kívánják. A karcsúbb vonalvezetésű oldalsó kocsiszekrénnyel vélhetően a 2012-es évben elterjedt, Coanda-effektuson alapuló kipufogórendszert szeretnék majd megfelelő módon adaptálni a Mercedesnél.

 

A német alakulat tehát úgy tűnik, hogy az előzetes terveik szerint haladnak a 2013-as idényre szánt versenyautó megépítésével, ami a homológ minősítését követően ott tud majd lenni a szezon előtti, február 5-én kezdődő jerezi tesztsorozaton.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Jelentős fejlesztések várhatóak a Mercedes W04-es autón, 5.0 out of 5 based on 2 ratings


Címkék: , , , , , ,


Ajánld a cikket ismerőseid számára:

Megosztás:
  • email
  • Facebook
  • Twitter
  • Tumblr
  • del.icio.us
  • LinkedIn
  • Posterous
  • Google Buzz
  • Google Bookmarks
  • Identi.ca
  • FriendFeed
  • Propeller
  • RSS

Hozzászólások (0)

Szólj hozzá...

* A mezők kitöltése kötelező!

*

Top
Dear F1 Fan,

You can translate the blog content to the next languages.

If you can't find your language below, please send me an e-mail to the istvan.papp[at]formula1tech.hu ([at]=@). Thank you for your cooperation.

Have a good reading!

Bye,
István Papp

Translator


Kedves Látogató!

Iratkozz fel a Formula1Tech Blog blogértesítő szolgáltatására, és minden egyes új bejegyzést meg fogsz kapni az e-mail postafiókodba.

Ehhez nem kell mást tenned, csak kattints az alábbi nyomógombra, és töltsd ki a kezdő oldal alján található regisztrációs lapot.

Köszönettel,
Papp István

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dear Visitor,

Please subscribe to the Formula1Tech Blog newsletter, and you will get every new post delivered to your Inbox.

Just click to the button below and fill the registration form at the bottom of the home page.

Thank you,
István Papp

Ajnlom figyelmedbe a korbbi bejegyzseket:
Cosworth motor (Marussia F1 Team, Ausztrál Nagydíj, 2012)
Az esős- és a száraz időjárás hatása a motorok működésére

Egy Formula-1-es versenyautó sikerességében rendkívül fontos szerepet játszik a hűtőrendszer hatékonysága, az üzemanyag-fogyasztás mértéke és nem utolsó sorban a helyes...

Az F1-es versenyautó felkészítése
Az F1-es versenyautó felkészítése (Videó)

A Formula-1-es autókat minden egyes futamra fel kell készíteni, éppúgy, mint amikor egy olimpiai versenyen induló sportoló a rajtot megelőzően...

A Formula-1-ben használt karosszéria
A Formula-1-ben használt karosszéria (Videó)

A biztonság a Formula-1-ben tulajdonképpen a monocoque-kal, vagy más néven a biztonsági cellával kezdődik, amely az autó elpusztíthatatlan része. 1962-ben...

Close